Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Francja wybrała Herony TP

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 23 lipca 2011

Ministerstwo obrony Francji zdecydowało się zakupić bsl o dużej długotrwałości lotu IAI Heron TP. Izraelski bezpilotowiec pokonał amerykańskie Reapery.

Heron TP był oferowany wspólnie przez IAI (Israel Aerospace Industries) i Dassault Aviation. I to przedstawiciele Dassault negocjują teraz szczegóły transakcji. Bsl - oznaczony F-Heron TP - będzie w wyniku transferu technologii produkowany przez koncern we Francji. Ma wypełnić lukę między obecnie używanymi przez francuskie siły zbrojne bezpilotowcami (m.in. Heron 1 nazywany Harfang, dostarczany przez IAI i EADS), a maszynami nowej generacji, które mają powstać w wyniku realizacji francusko-brytyjskiego (Dassault i BAE Systems - porozumienie z listopada 2010) programu Telemos około 2020. Dostawy F-Heron TP powinny rozpocząć się w 2014.

Z Dassault i IAI rywalizował amerykański General Atomics. Amerykanie oferowali system bazujący na zmodyfikowanym Predatorze B (MQ-9 Reaper, Ostatni Predator dla USAF, 2011-03-07).

Heron TP (w Izraelu - Eitan, Bsl Eitan w linii, 2010-02-22) ma rozpiętość równą 26 m (Heron 1 - 16,5 m). Długotrwałość jego lotu sięga 36 godzin, a pułap 12 km. Napędzany silnikiem rodziny P&W PT-6A o mocy 1200 KM może przenosić ładunek o masie 1000 kg przy masie startowej 4650 kg.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.