Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwsze zespoły Boeinga 787-9

Lotnictwo cywilne, 09 maja 2013

Randy Tinseth, wiceprezes Boeinga ds. marketingu, opublikował na swoim blogu zdjęcia pierwszego zespołu Dreamlinera 787-9.

Montaż statecznika poziomego pierwszego Boeinga 787-9 w zakładach w Everett

Pierwszy zespół samolotu – statecznik poziomy – trafił do wytwórni w Everett 3 tygodnie temu. Jego producentem są zakłady Boeinga w Tukwila, zajmujące się kompozytami. Malowanie przeprowadzono w wytwórni w Salt Lake City.

Kontrakcja tego zespołu różni się nieco od stateczników 787-8, produkowanych przez Alenię.

Kompletny kadłub pierwszego Boeinga 787-9, oznaczonego jako ZB001, ma dotrzeć do Everett w ciągu kilku następnych tygodni z wytwórni w Charleston.

Montaż końcowy samolotu ma rozpocząć się na początku czerwca br. Oblot 787-9 zaplanowano kilka miesięcy później.

Boeing 787-9 ma zabierać na pokład maksymalnie 330 pasażerów, o 40 więcej niż model 787-8. Jego zasięg obliczeniowy wynosić ma 14 800-15 700 km  / Zdjęcie i rysunek: Boeing

Dotychczas producent zdobył zamówienia na 355 Dreamlinerów w wersji 787-9. Ich pierwszym odbiorcą będą linie Air New Zeland, na początku 2014 (Kolejne 787 dla ANA, 2012-09-25; Aeromexico chce kupić sto Boeingów, 2012-07-27).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra