Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

189-miejscowy A320

Lotnictwo cywilne, 15 stycznia 2014

Airbus prowadzi prace mające na celu zwiększenie pojemności A320.

Airbus zamierza zwiększyć pojemność A320 ze 180 do 189 pasażerów / Zdjęcie: Airbus

Koncern z Tuluzy od dawna zastanawia się, jak zwiększyć pojemność swojego flagowego samolotu wąskokadłubowego – A320, aby był on w stanie skutecznie konkurować z Boeingiem 737-800. Obydwie konstrukcje są jednymi z najchętniej kupowanych przez przewoźników niskokosztowych (13,5 mln pasażerów Wizz Air, 2014-01-07).

Jak wiadomo, maksymalna pojemność A320 to 180 pasażerów. Boeing 737-800 jest w stanie zabrać na pokład 189 osób.

Według inżynierów Airbusa zabudowanie nowej kuchni i lekkich foteli pozwoliłoby na zmieszczenie w kabinie A320 dodatkowych 9 pasażerów. Jednak w tym celu konieczne jest przekonstruowanie wyjść awaryjnych na skrzydło tak, aby umożliwiały one szybszą ewakuację podróżnych. Co więcej, może okazać się, że EASA i FAA zażądają przeprowadzenia dodatkowych prób certyfikacyjnych zagęszczonej konfiguracji A320.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.