Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Samson w Izraelu

Lotnictwo wojskowe, 10 kwietnia 2014

Pierwszy z izraelskich samolotów transportowych C-130J Super Hercules dotarł do bazy wojsk lotniczych Nevatim w centrum kraju.

Pierwszy z izraelskich Samsonów, model C-130J-30 / Zdjęcie: Lockheed Martin

Pierwszy z trzech izraelskich C-130J Super Hercules (rodzime określenie Samson), zakupionych w 2010, wylądował wczoraj na terenie bazy wojsk lotniczych Nevatim w centralnym Izraelu (Pierwszy C-130J-30 dla Izraela, 2013-03-20). Samolot został oficjalnie przekazany odbiorcy latem zeszłego roku. Przez ostatnie miesiące pozostawał na terenie zakładów Lockheed Martin w Marietta, gdzie poddawany był próbom.

Lockheed Martin otrzymał do tej pory zamówienia na 6 Samsonów (Izrael chce kolejnych Herculesów, 2012-09-14). Po ich wejściu do służby, zastąpią one w linii przestarzałe C-130E/H Karnaf.

W 2009, wojska lotnicze Izraela oceniały całkowite zapotrzebowanie na C-130J na 9 samolotów. Miały one służyć do wspierania operacji izraelskich sił specjalnych, a także pomocy w reakcji na różnego rodzaju sytuacje kryzysowe, wymagające pomocy wojskowych transportowców. Do podobnych celów będą w przyszłości użytkowane także zmiennopłaty V-22B Osprey (Izrael kupuje Ospreye, 2014-01-15).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.