Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Aero India 2015: Docelowy silnik T-50 w 2020

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, 21 lutego 2015

Docelowy silnik do napędu rosyjskiego samolotu wielozadaniowego nowej generacji Suchoj T-50 ma być gotowy do produkcji w 2020. Ma zastąpić obecnie używany produkt 117.

Prace doświadczalno-konstrukcyjne związane z projektowaniem silnika odrzutowego nowej generacji – izdielie 30, przeznaczonego do napędu rosyjskiego samolotu wielozadaniowego Suchoj T-50 mają zakończyć się do 2020 (Wstępny projekt FGFA zakończony, 2015-01-12). Ogłosił to podczas Aero India 2015 szef ODK (Obiediniennaja dwigatielstroitielnaja korporacja) Władisław Masałow. – Teraz testujemy węzły konstrukcyjne i generator gazowy. Budowę prototypu silnika drugiego etapu planujemy zakończyć w 2016 – powiedział. W 2017 ma on zostać zamontowany w latającym laboratorium. Silnik powinien być gotowy do produkcji seryjnej w 2020.

Obecnie prototypy samolotu wielozadaniowego T-50 latają z silnikami Saturn AL-41F1 (izdielie 117). Są one produkowane seryjnie. Silniki drugiego etapu mają mieć znacznie lepsze od nich parametry, w tym mniejsze zużycie paliwa i większy ciąg jednostkowy. Według konstruktorów – o blisko 20%.

Docelowy silnik do napędu rosyjskiego samolotu wielozadaniowego nowej generacji Suchoj T-50 powstaje z udziałem wszystkich biur konstrukcyjnych wchodzących w skład ODK. Głównym kontraktorem jest OKB im. A.M. Liulki. Główny konstruktor nowego sinika to Jewgienij Marczukow.

Warto przypomnieć, że w 2010 przedstawiciele NPO Saturn informowali, że prototyp silnika drugiego etapu będzie gotowy do testów w locie w 2015 (Pożar silnika T-50, 2014-06-11).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.