Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Tunisair odebrały pierwszego A330-200

Lotnictwo cywilne, 10 czerwca 2015

Narodowy przewoźnik Tunezji odebrał pierwszy samolot Airbus A330-200.

Pierwszy A330-200 Tunisair startuje do lotu do macierzystego portu Tunis-Kartagina / Zdjęcie: Airbus

Wczoraj w Tuluzie Airbus przekazał liniom Tunisair pierwszy szerokokadłubowy samolot komunikacyjny A330-200. Uroczystość zaszczycił swoją obecnością Mahmoud Ben Romdhane, minister transportu Tunezji, przebywający we Francji z wizytą.

Dzięki odebraniu pierwszego A330-200, narodowy przewoźnik Tunezji stał się nowym użytkownikiem tego typu. Samolot, noszący nazwę Tunis, tego samego dnia wystartował z portu lotniczego Tuluza-Blagnac, obok którego mieszczą się zakłady Airbusa i wylądował wieczorem w porcie Tunis-Kartagina.

Nowy tunezyjski A330-200 jest przystosowany do przewozu 24 pasażerów w klasie biznes i 242 w klasie ekonomicznej. W kabinie zabudowano urządzenia rozrywkowe najnowszej generacji. Podróżni mogą też korzystać podczas lotu z Wi-Fi.

Obecnie tunezyjskie towarzystwo dysponuje 3 A300-600, 4 A319 i 17 A320, a także parą Boeingów 737-500 i siedmioma 737-600. Portfel jego zamówień obejmuje 2 kolejne A330-200 (Półtora tysiąca zamówionych A330, 2015-04-21). Siatka połączeń Tunisair liczy 101 destynacji w Afryce, Azji i Europie.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.