Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Citation M2 może operować w górach

Lotnictwo cywilne, 14 sierpnia 2015

Odrzutowiec klasy biznes Cessna Citation M2 otrzymał certyfikat zezwalający na operowanie z lotnisk położonych na dużych wysokościach.

Od grudnia 2013, gdy Citation M2 pojawił się na rynku, dostarczono już ponad 70 odrzutowców tego typu / Zdjęcie: Cessna

Jeden z wprowadzonych niedawno do eksploatacji lekkich odrzutowców klasy biznes – Cessna Citation M2 – może stać się wkrótce szczególnie poszukiwany przez użytkowników (Oblot seryjnej Cessny Citation M2, 2013-08-28). Producent otrzymał bowiem certyfikat zezwalający na wykonywanie przez samolot operacji z portów lotniczych leżących na wysokości 4 267 m npm.

W przypadku użytkowania Citation M2 przez klientów z Ameryki Południowej pozwala to na wykonywanie lotów non-stop np. z La Paz do Quito w Ekwadorze lub Sao Paulo w Brazylii, albo do stolicy Argentyny,  Buenos Aires. Port lotniczy El Alto, znajdujący się obok stolicy Boliwii, jest jednym z najwyżej położonych lotnisk w świecie (ponad 4060 m n.p.m.).

Wyposażenie kabiny załogi Citation M2, określane jako Cessna Intrinzic, obejmuje awionikę Garmin 3000 z kolorowymi wielofunkcyjnymi dotykowymi wyświetlaczami. Dzięki temu można wykonywać loty samolotem z załogą jednoosobową.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.