Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Montaż etiopskiego A350

Lotnictwo cywilne, 13 listopada 2015

W zakładach w Tuluzie trwa montaż końcowy Airbusa A350-900 przeznaczonego dla Ethiopian Airlines.

Pierwszy A350-900 dla narodowego przewoźnika Etiopii ma już zabudowany statecznik pionowy, pomalowany w barwach towarzystwa / Zdjęcie: Airbus

Na linii w zakładach Airbusa we francuskiej Tuluzie trwa montaż końcowy go pierwszego A350-900, jaki trafi do Ethiopian Airlines. Narodowy przewoźnik Etiopii będzie pierwszym afrykańskim towarzystwem, które odbierze samoloty tego typu. Ich dostawy rozpoczną się w przyszłym roku (Paris Air Show 2015: Wyniki Boeinga, 2015-06-19).

Pierwszy A350-900 dla Ethiopian Airlines ma już zabudowane usterzenie. Rozpoczęto też montaż skrzydeł. Następnym etapem będzie zabudowanie podwozia. Równolegle trwa zabudowa wyposażenia kabiny pasażerskiej i sprawdzania działania instalacji elektrycznej. Dzięki temu czas montażu końcowego został znacznie skrócony.

Po zakończeniu w/w czynności pierwszy etiopski A350-900 przejdzie serię prób naziemnych. Następnie na kadłub i ksrzydła zostanie naniesiona powłoka malarska ym etapem będzie pomalowanie samolotu, zamontowanie jego silników oraz rozpoczęcie przygotowań do dostawy. 

Ethiopian Airlines będą dysponować 14 A350-900. Tuzin z nich zakupionych zostało bezpośrednio od Airbusa, a pozostałe dwa (w tym samolot widoczny na zdjęciu) zostaną wydzierżawione od AerCap (A jednak A350, 2009-11-16). Etiopski przewoźnik wykorzysta A350-900 do obsługi rosnącej siatki połączeń z Azją i Ameryką.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.