Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Certyfikat dla A330-900

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 01 października 2018

Samolot komunikacyjny Airbus A330-900, napędzany silnikami Rolls-Royce Trent 7000, otrzymał Certyfikat Typu Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA). Dokument, podpisany przez dyrektora EASA ds. certyfikacji Trevora Woodsa, został przekazany przez szefa działu certyfikacji samolotów dużych EASA Ludovica Arona na ręce głównego inżyniera samolotów komercyjnych Airbusa Jean-Brice'a Dumonta. Producent twierdzi, że niebawem otrzyma analogiczny dokument amerykańskiej Federalnej Administracji Lotnictwa (FAA).

Pierwszy A330-900 zostanie przekazany TAP Air Portugal w nadchodzących tygodniach / Zdjęcie: Airbus

A330-900 ucieleśnia ducha innowacji Airbusa. To samolot nowej generacji o niespotykanych osiągach i elastyczności, do eksploatacji na krótkich i długich trasach, mający ogromny potencjał rynkowy. Czekamy na dostarczenie pierwszego samolotu wyposażonego w piękną kabinę Airspace naszemu pierwszemu klientowi TAP Air Portugal w nadchodzących tygodniach – powiedział prezes Airbus Commercial Aircraft Guillaume Faury.

Pierwszy A330-900, przeznaczony dla TAP, posłużył m.in. do próbnych lotów dalekodystansowych. Ogółem 3 samoloty tego typu wylatały od października ub. r. ponad 1400 h w trakcie prób w locie. Dotychczas producent zdobył zamówienia na 224 A330-900. Na zakup drugiego samolotu tej rodziny, A330-800, zdecydował się tylko jeden przewoźnik, który ostatecznie zrezygnował z ich nabycia (Certyfikat Typu dla Trenta 7000, 2018-07-23, Dalekodystansowe loty A330-900neo, 2018-06-21, Hawaiian zamawiają Dreamlinery , 2018-03-08). 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.