Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

AZAL rezygnują z 737 MAX

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 05 czerwca 2019

Azerbejdżańskie narodowe linie lotnicze AZAL rezygnują z zakupu 10 samolotów Boeing 737 MAX. Zamówiły je 2 lata temu, potwierdzając transakcję w listopadzie 2018. Ostatni z 737 MAX miał przylecieć na Międzynarodowe Lotnisko Hejdara Alijewa w Baku w 2020. Teraz przedstawiciele AZAL poinformowali Boeinga o rezygnacji z zakupu ze względu na problemy z bezpieczeństwem samolotów koncernu (Loty Boeingów 737 MAX nie przed końcem roku, 2019-06-02).

Wizja Boeinga 737 MAX 8 w barwach AZAL / Ilustracja: Boeing

Według niektórych źródeł, AZAL mogą ostatecznie nie zrezygnować z kontraktu, a przesunąć jego realizację na 2024. Mogą też zamienić 737 MAX na samoloty dalekodystansowe. Być może takie negocjacje są prowadzone z Boeingiem.

AZAL (Azerbaycan Hava Yollari) nie zamówiły 737 MAX bezpośrednio. W kwietniu 2017 zamówiła je azerska grupa Silk Way. Boeing otrzymał od niej zgodną z umową zaliczkę. Kontrakt był wart około miliard dolarów.

AZAL dysponują 25 samolotami Airbusa, Boeinga i Embraera. Obsługują połączenia na ponad 35 trasach.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.