Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A380 Qantas w nowej konfiguracji

Lotnictwo cywilne, 02 października 2019

Linie Qantas odebrały pierwszy samolot szerokokadłubowy A380 w nowej konfiguracji, zapewniającej podróżnym większy komfort. Samolot, noszący znaki rejestracyjne VH-OQK, przybył dziś, 2 października, z Londynu do Sydney przez Singapur.

Nowa konfiguracja A380 Qantas umożliwia zabranie na pokład 485 pasażerów / Zdjęcie: Airbus 

Nowa konfiguracja umożliwia zabranie na pokład 485 pasażerów (jednego więcej niż dotychczas). Liczba kabin klasy pierwszej pozostała niezmieniona – jest ich 14. Fotele mają nową wyprofilowaną tapicerkę i wykończenia. Do dyspozycji podróżnych są większe ekrany o wyższej rozdzielczości.

Liczba foteli w klasie biznes, zabudowanych w układzie 1-2-1, zwiększyła się o sześć, do 70. Nowe fotele zastąpiły stosowane dotychczas Skybed. Oprócz tego zwiększono pojemność pokładowego salonu – obecnie mieści się w nim 10 pasażerów klasy pierwszej i biznes. Australijskie linie zwiększyły także z 35 do 60 liczbę foteli w klasie ekonomicznej premium, a w klasie ekonomicznej zmniejszono liczbę miejsc do 341 (o 30).

Dyrektor generalny grupy Qantas Alan Joyce powiedział, że modernizacja A380 zapewni im status jednego z najpopularniejszych samolotów wśród klientów. A380 jest kluczową częścią naszej floty dalekiego zasięgu, a dzięki modernizacji klienci przez wiele lat będą cieszyć się wszystkim, co samolot ma do zaoferowania. Współpracując z Airbusem, byliśmy w stanie efektywniej wykorzystać przestrzeń kabiny i poprawić ekonomikę samolotu, zapewniając jednocześnie lepsze wrażenia w jego każdej części – dodał Joyce.

Kolejne dwa A380 zostaną poddane renowacji do końca 2019. Modernizacja pojedynczego samolotu zajmuje około ośmiu tygodni. Szefowie Qantas oczekują, że proces unowocześnienia wszystkich 12 A380 zostanie zrealizowany do końca 2020 (Koniec produkcji A380, 2019-02-17, Qantas modernizują flotę dalekodystansową , 2018-05-02).




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.