Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Singapore Airlines wracają na JFK

Lotnictwo cywilne, 22 października 2020

Obecnie Singapore Airlines obsługują bezpośrednie połączenia z Changi do Los Angeles. Teraz towarzystwo zapowiedziało powrót na lotnisko im. Johna F. Kennedy'ego w Nowym Jorku. Począwszy od 9 listopada samoloty singapurskiego przewoźnika będą startowały z Changi w poniedziałki, środy i soboty o 2:25, aby wylądować w Nowym Jorku o 7:30 (wszystkie czasy lokalne), po 18 h 5 min podróży.

Ponad 18-godzinne loty pomiędzy portami Changi i JFK wykonywać będą Airbusy A350-900 / Zdjęcie: Singapore Airlines

Loty powrotne z JFK zostaną zainaugurowane 11 listopada i będą rozpoczynały się w poniedziałki, środy i piątki o 22:30 i kończyły się w Singapurze po 18 h 40 min (według kalendarza 2 dni później), o 6:10 (wszystkie czasy lokalne). Rejsy wykonywać będą Airbusy A350-900, przystosowane do przewozu 42 pasażerów w klasie biznes, 24 w klasie ekonomiczną premium i 187 w klasie ekonomicznej (A350-900ULR przekazany SIA, 2018-09-26).

Singapurski przewoźnik przewiduje również znaczny popyt na towary oferowane przez przedsiębiorstwa z różnych branż, których siedzibą jest obszar metropolitalny Nowego Jorku, związane m. in. z przemysłem farmaceutycznym, handlem elektronicznym i nowymi technologiami.

Loty pomiędzy Singapurem a nowojorskim JFK stanowią ważny krok w odbudowie naszej globalnej siatki połączeń. Dalekodystansowe podróże non-stop są podstawą naszych usług na kluczowym rynku amerykańskim. Będziemy nadal polepszać usługi i przywracać inne połączenia zgodnie z zapotrzebowaniem na loty pasażerskie i towarowe – powiedział Lee Lik Hsin, wiceprezes wykonawczy Singapore Airlines ds. handlowych (Więcej możliwości KrisConnect, 2019-09-20).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.