Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Finnair wybiera Amadeus NRM

Lotnictwo cywilne, 02 listopada 2018

Zmiany, które zaszły w branży lotniczej w ostatnich latach, zmusiły przewoźników do przekształcenia swojego podejścia do zarządzania przychodami. Klienci mają teraz większe możliwości niż kiedykolwiek, a presja na obniżanie cen jest ogromna. W związku z tym konieczny jest szczegółowy wgląd w popyt na poszczególne połączenia oraz odpowiednie wnioski analityczne, które pozwolą liniom lotniczym zmaksymalizować przychody i skutecznie konkurować w tych trudnych warunkach.

/ Zdjęcie: Amadeus

Dlatego właśnie linie lotnicze Finnair wybrały rozwiązanie Amadeus Network Revenue Management. Obsługują one ponad 12 mln pasażerów rocznie, a nowe rozwiązanie, wykorzystujące Big Data i nowoczesne algorytmy, pozwoli im dokładniej prognozować popyt ze strony klientów oraz zoptymalizować sieć połączeń.

W tej umowie chodzi jednak nie tylko o technologię. Z liniami lotniczymi Finnair pracował dedykowany zespół ekspertów z Amadeusa, aby pomóc im przeprowadzić transformację biznesową w zakresie całej sieci połączeń i pozwolić im w pełni wykorzystać swoje atuty w celu zwiększenia rentowności.

Rozwiązanie Amadeus Network Revenue Management wykorzystuje Big Data (duże, zmienne i różnorodne zbiory danych, których przetwarzanie i analiza jest trudna, ale jednocześnie wartościowa, ponieważ może prowadzić do zdobycia nowej wiedzy) pochodzące z różnych źródeł i stosuje nowoczesne algorytmy w celu przewidywania zachowań nabywczych klientów oraz ich chęci do zapłaty określonej ceny. Następnie na podstawie tych informacji dostarcza szybkich, dokładnych i inteligentnych rekomendacji w zakresie najlepszej ceny i najbardziej optymalnego pakietu oferty lotniczej.

Bardzo się cieszymy z tego, że nawiązaliśmy współpracę z Finnair i będziemy mogli pomagać im w wejściu na nowy poziom zarządzania finansami. Nasza technologia jest oparta na doskonałej jakości operacyjnej połączonej z najwyższej klasy doradztwem biznesowym i usługami wsparcia. Formuła ta ułatwia liniom lotniczym takim jak Finnair osiąganie długoterminowej rentowności na szybko ewoluującym rynku oraz optymalizację całej oferty za pomocą jednego systemu zarządzania – powiedział Manuel Midon, dyrektor ds. linii lotniczych w Europie Północnej i Zachodniej w Amadeus (Amadeus i PLL LOT przedłużają umowę, 2018-08-28, Norwegian rozszerza współpracę z Amadeusem, 2018-08-01, LATAM wdrażają Amadeus Altéa , 2018-06-06).

W związku z rosnącą popularnością usług dodatkowych oraz coraz większą konkurencją w branży lotniczej linie Finnair potrzebowały rozwiązania, które rzeczywiście pomoże zoptymalizować zarządzanie przychodami za pomocą zaawansowanych funkcji, takich jak ochrona przed przejściem do tańszej oferty przez klientów i predykcyjne modelowanie zachowań klientów. Po dokładnej analizie wszystkich opcji dostępnych na rynku było dla nas jasne, że rozwiązanie Amadeus nie ma sobie równych. Doradztwo oraz wsparcie pod kątem przygotowania przedsiębiorstwa na zmiany również miało dla nas ogromne znaczenie, a Amadeus także i w tej dziedzinie miała najlepszą ofertę. Biorąc pod uwagę również doskonałe usługi powdrożeniowe, wierzymy, że z Amadeuems jesteśmy w dobrych rękach – dodał Mika Stirkkinen, wiceprezes ds. zarządzania przychodami i cennikami w Finnair (Finnair rozwija się w Azji, 2018-09-04, Nowa trasa Finnaira do Los Angeles , 2018-08-24).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.