Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Mniejsze dostawy Airbusa

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 11 stycznia 2021

W 2020 linie lotnicze odebrały 566 dużych samolotów pasażerskich – 38 samolotów rodziny A220, 446 samolotów rodziny A320 (w tym 431 modeli NEO), 19 samolotów rodziny A330 (w tym 13 NEO), 59 samolotów rodziny A350 (w tym 14 A350-1000) i 4 A380. To 34% mniej niż w 2019, kiedy użytkownicy odebrali 863 samoloty wyprodukowane przez koncern z Tuluzy.

Na dzień 31 grudnia 2020 portfel zamówień Airbusa wyniósł 7184 dużych samolotów pasażerskich / Zdjęcie: Airbus

Aby przezwyciężyć ograniczenia w podróżach międzynarodowych, zespół Airbusa wdrożył rozwiązanie e-dostawy, którym objęto ponad 25% samolotów przekazanych w 2020, co umożliwiło klientom ich odbieranie przy zminimalizowaniu konieczności podróżowania do zakładów Airbusa.

Praca ramię w ramię z klientami pozwoliła nam przejść przez trudny rok. Zespoły Airbusa, klienci i dostawcy zjednoczyli się w obliczu przeciwności, aby osiągnąć taki wynik. Dziękujemy również naszym partnerom i rządom za ich silne wsparcie dla sektora lotniczego. Opierając się na wnioskach z dostaw w 2020, jesteśmy ostrożnymi optymistami, jeśli chodzi o rok 2021, choć w perspektywie krótkoterminowej stoją przed nami istotne wyzwania i niepewność – powiedział prezes Airbusa Guillaume Faury.

W 2020 roku Airbus zebrał łącznie nowe zamówienia na 383 samoloty (268 netto) – 64 rodziny A220, 296 rodziny A320 (w tym 37 A321XLR), dwa A330 i 21 rodziny A350. Po anulowaniu zamówień na 115 samolotów do 31 grudnia 2020 portfel zamówień Airbusa wyniósł 7184 samoloty. Wyniki finansowe za cały 2020 koncern z Tuluzy poda do publicznej wiadomości 18 lutego 2021 (Nowe samoloty Qatar Airways, 2021-01-04, Pierwszy A220 dostarczony JetBlue, 2021-01-04, Aircalin odbierają A320neo , 2020-12-28, Uganda Airlines odebrały A330neo, 2020-12-23).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.