Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Ryanair wraca do Modlina

Lotnictwo cywilne, 11 września 2013

Niskokosztowe irlandzkie towarzystwo Ryanair zadecydowało o przeniesieniu swoich operacji z Lotniska Chopina do portu Warszawa-Modlin od 30 września. Zwiększona zostanie także liczba destynacji.

Zdjęcie: Port lotniczy Warszawa-Modlin

Decyzja została podana do publicznej wiadomości wczoraj.  Przeniesienie wszystkich operacji Ryanair na lotnisko Warszawa-Modlin oznacza ponowne nawiązanie współpracy z portem. Pierwsi pasażerowie wylądują w Modlinie już 30 września.

Rozmowy z przewoźnikiem były długie, ale dzięki temu udało nam się wypracować warunki korzystne dla obu stron – podkreśla Piotr Okienczyc, prezes zarządu portu lotniczego Warszawa-Modlin. Wybór naszego lotniska przez tak poważne linie lotnicze oznacza, że spełniamy wysokie wymagania dotyczące m. in. sprawnej i szybkiej obsługi operacji lotniczych. Z pewnością ważną rolę odegrały też atrakcyjne propozycje opłat lotniskowych – dodaje Marcin Danił, wiceprezes portu.

Czas przestoju operacyjnego lotniska Warszawa-Modlin (Kolejny poślizg Modlina, 2013-04-18) został wykorzystany na modernizację, nowe inwestycje oraz podniesienie poziomu obsługi pasażerów. Zakończone zostały próby ILS do kat. I, który zgodnie z harmonogramem rozpocznie działalność operacyjną 19 września. Wybudowano także dodatkowy parking długoterminowy na 550 miejsc. Jak informują władze portu w Modlinie,cały czas prowadzone są rozmowy dotyczące nawiązania współpracy z innymi przewoźnikami, zarówno tradycyjnymi, niskokosztowymi, jak również czarterowymi.

Powrót Ryanair do Modlina wiąże się także z rozszerzeniem oferty przewoźnika. Latem 2014 uruchomione zostaną 2 nowe trasy, a na 8 innych zostanie zwiększona częstotliwość operowania.

Nowe destynacje to Alicante i Saloniki. Będą one obsługiwane 4 razy w tygodniu. Dodatkowo, do 8 tygodniowo, zwiększona zostanie liczba lotów do Barcelony, Bolonii, Liverpoolu i Paryża. Do Mediolanu wykonywanych będzie 10 rejsów, do Oslo-Ryg i do Rzymu – 14, a do Londynu-Stansted – aż 46 lotów w tygodniu.

Jak twierdzi przewoźnik, w związku z uruchomieniem pierwszych lotów Ryanair do Warszawy w lipcu ub. r., ruch do stolicy Polski wzrósł o 1,3 mln pasażerów. Dzięki temu w 1. kw. br. Irlandczycy wyprzedzili LOT pod względem liczby przewiezionych podróżnych na rynku polskim (Ryanair przewoźnikiem nr 1 w Polsce, 2013-07-03).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.