Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Ex-francuskie Harfangi dla Maroka

Lotnictwo wojskowe, 20 stycznia 2014

Rząd Maroka chce nabyć bezzałogowce Harfang z francuskich nadwyżek.

Bsl Harfang ze składu Armee de l’Air / Zdjęcie: MO Francji

Tygodnik Flight przekazał informację, że al-Quwwat al-Jawwiyah al-Malakiyah al-Maghribiyah (królewskie wojska lotnicze Maroka) zakupiły już 3 bezzałogowe statki latające Harfang. Bezzałogowce te, wcześniej znane jako SIDM (ich oryginalna nazwa to IAI Heron 1) produkowane są na licencji przez Airbus Defence & Space w kooperacji z Izraelczykami (2 tysiące godzin Harfangów nad Mali, 2013-09-08).

Niebawem liczba ta ma się zwiększyć, jednak Flight nie precyzuje, ile kolejnych bsl tego typu chce zakupić Maroko. Mają one pochodzić z nadwyżek Armee de l’Air (wojsk lotniczych Francji).

Nie wiadomo, jakie wyposażenie mają przenosić nowe marokańskie bezzałogowce. Wiadomo tylko, że ich dostawcami będą przedsiębiorstwa izraelskie.

 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.