Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Medyczna wersja EC145 T2

Lotnictwo cywilne, 03 czerwca 2014

W trakcie kongresu AIRMED, Airbus Helicopters prezentuje śmigłowiec EC145 T2 w wersji ratownictwa medycznego.

Najnowsza wersja EC145 T2 przeznaczona będzie do zadań ratownictwa medycznego / Zdjęcie: Airbus Helicopters

Jednym z nowych produktów, prezentowanych przez Airbus Helicopters podczas kongresu AIRMED, trwającego w Rzymie, jest pełnowymiarowa makieta śmigłowca EC145 T2 w wersji ratownictwa medycznego (Certyfikat EASA dla EC145T2, 2014-04-18). Dodatkowo ma ona także zabudowane wyposażenie do wykonywania misji ratowniczych w górach.

W celu lepszego przystosowania EC145 T2 do zadań ratownictwa medycznego, wiropłat został wyposażony w kabinę z tzw. EMS Fixed Provisions (przyłączami wyposażenia medycznego). Dzięki zabudowaniu standardowych przyłączy urządzeń i instalacji można podłączyć je szybciej, co z kolei skraca czas przygotowania śmigłowca do wykonania zadania. Dostawcą EMS Fixed Provisions jest włoskie przedsiębiorstwo Mecaer Aviation Group. Co najważniejsze, wyposażenie to można zabudować w każdym wiropłacie produkowanym przez Airbus Helicopters.

Kolejną innowacją jest lekka, wielofunkcyjna podłoga (Multi-Functional Floor), którą można zabudować w śmigłowcu EC135. Jest ona specjalnie przystosowana do wykonywania zadań ratownictwa medycznego, ale może być stosowana także podczas misji porządku publicznego. Proces certyfikacji MFF ma zakończyć się w br. Będzie ona dostępna także jako wyposażenie opcjonalne dla EC135 wyprodukowanych wcześniej (EC135 Gokcen Aviation w komplecie, 2014-04-30).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra