Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Transkontynentalny A350-900

Lotnictwo cywilne, 13 października 2015

Singapore Airlines zamówiły Airbusy A350-900, zdolne do wykonywania bezpośrednich lotów z Azji do USA.

Wizualizacja A350-900ULR w barwach Singapore Airlines / Rysunek: Airbus

Airbus i Singapore Airlines (A380 na 50-lecie Singapuru , 2015-05-31) podpisały dziś umowę zakupu nowych samolotów komunikacyjnych A350-900ULR (Ultra-Long Range). Mają być one zdolne do wykonywania lotów na dystansie ponad 16 100 km, trwających ok. 19 godzin (17-godzinne loty Emirates , 2015-08-14). 

Samoloty zostaną wyposażone w zmodyfikowaną instalację paliwową i zbiorniki nafty o pojemności zwiększonej ze 141 tys. l do 165 tys. l. Wzrośnie także ich maksymalna masa do startu, do 280 t. W razie potrzeby można będzie przekonfigurować je na klasyczne A350-900.

A350-900ULR ma być zdolny do dotarcia do destynacji nie tylko na Zachodnim Wybrzeżu USA, ale także do Nowego Jorku.  W latach 2004-2013 Singapore Airlines wykonywały loty non-stop z Singapuru do Nowego Jorku i Los Angeles z użyciem Airbusów A340-500.

Narodowy przewoźnik Singapuru zamówił wcześniej 63 A350-900, których dostawy rozpoczną się w pierwszym kwartale 2016. Z liczby tej 7 samolotów zostanie dostarczonych w wersji Ultra-Long Range, począwszy od 2018. Dziś Singapurczycy zakupili kolejne 4 A350-900.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.