Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zakończenie prób morskiego Suriona

Lotnictwo wojskowe, 30 grudnia 2015

Przedsiębiorstwo KAI poinformowało o zakończeniu prób śmigłowca Surion w wersji morskiej.

Surion podczas prób operowania w warunkach morskich / Zdjęcie: KAI

Wczoraj przedsiębiorstwo Korea Aerospace Industries opublikowało informację o zakończeniu prac badawczo-rozwojowych morskiej wersji śmigłowca KUH Surion, przeznaczonej dla korpusu piechoty morskiej Republiki Korei. Ich ukoronowaniem były próby w locie i operowania z pokładu okrętu.

Opracowywanie morskiego Suriona rozpoczęto w lipcu 2013. Prototyp śmigłowca wzbił się w powietrze w styczniu br. W porównaniu z wersją lądową morski Surion ma 2 dodatkowe zbiorniki paliwa (łącznie 6), składane łopaty wirnika nośnego i pływaki awaryjne (Oblot morskiego Suriona, 2015-01-26).

Próby w locie trwały 8 miesięcy. We wrześniu śmigłowiec wykonał lot pomiędzy Pohang i wyspami Dokdo, pokonując dystans 524 km w nieco ponad 3 h. Jeden z etapów badań, trwający ok. miesiąca, polegał na sprawdzeniu zdolności do operowania z pokładu okrętów desantowych Dokdo i Hyang Ro Bong przy różnym stanie morza i sile wiatru (Osprey ląduje na śmigłowcowcu Dokdo , 2015-03-27).

Przeznaczeniem morskiej wersji Suriona jest transport ludzi i zaopatrzenia na okręty marynarki wojennej Republiki Korei i jednostki sojusznicze. Produkcja seryjna śmigłowców rozpocznie się w połowie przyszłego roku.

Zakończenie prac rozwojowych wersji ewakuacji medycznej zaplanowano w 2016. Wiropłat będzie przystosowany do transportu 6 rannych / chorych. Jego wyposażenie obejmować ma m. in. radiolokator meteorologiczny i wciągarkę.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.