Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

SAS 2016: Kolejni nabywcy C-27J

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 22 lutego 2016

Podczas Singapore Air Show włoska Finmeccanica kontynuowała rozmowy z potencjalnymi nabywcami samolotów transportowych C-27J Spartan.

Finmeccanica promowała w Singapurze samolot transportowy C-27J Spartan. Grupa państw basenu Morza Południowochińskiego ma wyrażać zainteresowanie zakupem włoskich transportowców / Zdjęcie: Michał Jarocki

Udział w singapurskich targach był dla włoskiej grupy zbrojeniowej okazją do prowadzenia rozmów o sprzedaży C-27J państwom Azji Południowo-Wschodniej. Przedstawiciele Finmeccaniki odmówili podania, które kraje wyrażają zainteresowanie kupnem samolotów transportowych Alenii Aermacchi. Według nieoficjalnych informacji chęć zakupu Spartanów zgłaszają m.in. wojska lotnicze Indonezji i Filipin.

W ostatnich latach wiele państw regionu zostało zmuszonych do zwiększenia nakładów na modernizację i rozwój sił zbrojnych. Jednym z elementów odpowiedzi na ekspansywną politykę regionalną ChRL ma być podniesienie zdolności transportu żołnierzy i sprzętu wojskowego w odległe rejony krajów, w tym będące przedmiotem wielonarodowych sporów terytorialnych. W wielu przypadkach statki powietrzne, które są obecnie eksploatowane, nie sprostają wymogom sił zbrojnych (Katastrofa Herculesa w Indonezji, 2015-06-30).

Na korzyść włoskiej oferty działać mają pozytywne doświadczenia z dotychczasowej eksploatacji C-27J przez Royal Australian Air Force (RAAF, królewskie wojska lotnicze Australii). Canberra zamówiła 10 samolotów transportowych tego typu, których dostawy rozpoczęto w 2015. Na płaszczyźnie postojowej obok centrum wystawowego Changi można było obejrzeć drugi z australijskich transportowców (na zdjęciu, SAS 2016: RAAF prezentują Spartana, 2016-02-19).

W strategii marketingowej dla Azji Południowo-Wschodniej Finmeccanica musi liczyć się z konkurencją ze strony innych europejskich producentów, w tym grupy Airbus, która w Singapurze promowała samolot A400M. Goście targów mogli obejrzeć z bliska transportowiec wystawiony przez Tentera Udara DiRaja Malaysia (królewskie wojska lotnicze Malezji) – pierwszego użytkownika A400M spoza Europy (SAS 2016: Prezentacja malezyjskiego A400M, 2016-02-18).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.