Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Dodatkowe A380 dla Emirates

Lotnictwo cywilne, 14 kwietnia 2016

Linie Emirates poinformowały o zamówieniu dwóch nowych A380, które mają zostać dostarczone pod koniec 2017.

Do floty Emirates dołączą 2 A380, które pierwotnie zostały zamówione przez japońskie linie Skymark / Zdjęcie: Emirates

Samoloty te zostały oryginalnie zamówione przez japońskie linie Skymark, jednak nigdy nie trafiły do japońskiego towarzystwa, z powodu jego problemów finansowych i ostatecznego bankructwa. Od 2015, bez zabudowanego wyposażenia kabin pasażerskich, bazowały w Tuluzie, w oczekiwaniu na chętnych do ich zakupu. Ogółem Skymark zamówiły 6 A380, z których producentowi udało się sprzedać 5 (ANA kupią A380, 2016-01-05). 

Emirates już teraz dysponują największą na świecie flotą Airbusów A380 złożoną z 75 samolotów tego typu i oczekują na dostawę 65 kolejnych. Łącznie z dodatkowymi 2 samolotami napędzanymi silnikami Rolls-Royce Trent 900, całkowita liczba A380, które znajdą się we flocie Emirates, wyniesie 142. Dwa nowe samoloty, mieszczące 615 pasażerów w konfiguracji dwuklasowej, będą dostarczone w 4. kw. 2017.

Do końca 2017 Emirates wycofają z eksploatacji 30 starszych samolotów. Jednocześnie, ponieważ chcemy utrzymać tempo wzrostu, odbierzemy 24 nowe Boeingi 777 i 33 nowe Airbusy A380 – w tym 2 dodatkowe, które właśnie zamówiliśmy. Wpisuje się to w naszą strategię, która zakłada utrzymanie nowoczesnej i wydajnej floty oraz obsługę pasażerów na najwyższym poziomie – powiedział Tim Clark, prezes Emirates.

Zawsze powtarzaliśmy, że samoloty A380 przyniosły sukces Emirates. Niezwykle ułatwiają realizację połączeń do bardzo obłożonych lotnisk i cieszą się pozytywną opinią naszych pasażerów. Co więcej, zapotrzebowanie na nasze usługi A380 wzrasta wraz z rozwojem siatki połączeń obsługiwanych przez ten samolot i coraz większą liczbą podróżnych, którzy mieli okazję znaleźć się na jego pokładzie – dodał Tim Clark.

Wkrótce A380 Emirates zaczną latać do Pragi, Tajpej i Wiednia. Tym samym siatka połączeń przewoźnika, obsługiwanych przez A380 zwiększy się do 42 kierunków na całym świecie (A380 ląduje w Birmingham, 2016-03-30).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.