Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Ostatni Boeing 777-300ER dla Emirates

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 13 grudnia 2018

Linie Emirates odebrały ostatniego zamówionego Boeinga 777-300ER. Samolot, noszący znaki rejestracyjne A6-EQP, to 190. Boeing 777 we flocie arabskiego przewoźnika. Emirates nie tylko są największym w świecie operatorem Boeingów 777, ale także jedynymi liniami eksploatującymi wszystkie sześć wariantów tej rodziny. Co ósmy wyprodukowany Boeing 777 został dostarczony do Emirates.

Ostatni klasyczny Boeing 777, jaki trafił do Emirates, to model 777-300ER, noszący znaki rejestracyjne A6-EQP / Zdjęcie: Emirates 

Pierwszy Boeing 777-300ER trafił do floty Emirates w marcu 2005. Model ten stał się podstawowym statkiem powietrznym arabskich linii. Emirates posiadają co piątego wyprodukowanego do tej pory Boeinga 777-300ER, a ich średni wiek wynosi zaledwie 6,5 roku. Flota Boeingów 777 Emirates przewiozła blisko 350 mln pasażerów podczas ponad 1,28 mln lotów i przebyła łącznie od 1996 ponad 6,6 mld km (Emirates lądują w Edynburgu, 2018-10-04).

Sir Tim Clark, prezes Emirates Airlines, powiedział: Boeing 777-300ER był kamieniem węgielnym historii sukcesu Emirates jako największych międzynarodowych linii lotniczych na świecie. Ekonomiczność, zasięg i ładowność samolotu pozwoliły nam połączyć naszych klientów na sześciu kontynentach podróżujących do Dubaju i przez Dubaj, oferując im niezrównane wrażenia z lotu. Ze 140 samolotami tego modelu w naszej flocie, Boeing 777-300ER będzie nadal odgrywał ważną rolę w naszych operacjach i ułatwi globalną turystykę i możliwości handlowe w nadchodzących latach.

Boeing 777-300ER jest kamieniem węgielnym historii sukcesu Emirates

Niedawno linie zaprezentowały nowe kabiny dla Boeingów 777-300ER, w tym prywatne apartamenty klasy pierwszej, a także nowo zaprojektowane fotele i ulepszone systemy rozrywki dla kabin klasy biznes i ekonomicznej. Przewoźnik rozpoczął również przebudowę 10 Boeingów 777-200LR, instalując nowe fotele klasy biznes, a także całkowicie nową klasę ekonomiczną (Linie Emirates nagrodzone w konkursie FTE Global Awards, 2018-09-13).

Od 2009 Emirates eksploatują również towarowe Boeingi 777F. Flota 13 samolotów tego typu służy do przewozu różnych ładunków, w tym ponadgabarytowych, a tajże farmaceutyki, kwiaty i konie wyścigowe. W 2017 Boeingi 777F Emirates wykonały też ponad 370 lotów czarterowych poza zwykłymi operacjami (Emirates przewożą satelitę, 2018-02-16, Emirates SkyCargo transportują konie sportowe, 2018-04-05).

Emirates będą także jednymi z pierwszych linii lotniczych na świecie, które od 2020 będą eksploatować Boeingi nowej generacji – 777-X. Portfel zamówień przewoźnika obejmuje 35 Boeingów 777-8 i 115 Boeingów 777-9.




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.