Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

L-39NG oblatany

Przemysł lotniczy, Lotnictwo wojskowe, 24 grudnia 2018

22 grudnia 2018 o 10:38 z lotniska fabrycznego Aero Vodochody Aerospace pod Pragą wystartował pierwszy nowo zbudowany prototyp samolotu szkolno-bojowego L-39NG. Samolot z numerem burtowym 0475 (nr ser. 16-7001) wykonał lot z otwartym podwoziem, pilotowany przez Davida Jahodę i Vladimíra Továrka. Osiągnął wysokość 1500 m. Wylądował po 26 minutach.

Pierwszy nowo zbudowany prototyp samolotu szkolno-bojowego L-39NG z numerem burtowym 0475 w pierwszym locie nad lotniskiem fabrycznym. 22 grudnia 2018 / Zdjęcie: Aero Vodochody

L-39NG (Roll-out pierwszego L-39NG, 2018-10-14) to poważnie zmodernizowany samolot rodziny L-39. Jest napędzany silnikiem Williams International FJ44-4M i wyposażony w cyfrową awionikę, dostarczaną przez Genesys Aerosystems. Całkowicie zmieniono w nim strukturę płatowca, a skrzydła wykonano częściowo z kompozytów węglowych. Resurs płatowca L-39NG został określony na 15 tys. h.

Aero Vodochody planują udział w testach czterech nowo zbudowanych samolotów L-39NG. Dwa mają być wykorzystywane do prób naziemnych, a dwa do testów w locie. L-39NG ma uzyskać czeski certyfikat typu do końca 2019. Dostawy seryjnych samolotów miałyby rozpocząć się w 2020 (Senegal pierwszym nabywcą L-39NG, 2018-04-06). Mają to być zarówno samoloty nowo budowane, jak i modernizowane wcześniej wyprodukowane L-39 różnych odmian.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.