Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Amerykanie zamawiają A220

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 03 stycznia 2019

Amerykańskie niskokosztowe JetBlue Airways sfinalizowały dzisiaj zamówienie na 60 samolotów wąskokadłubowych Airbus A220-300. Zbliżamy się do jubileuszu 20-lecia istnienia naszych linii, a imponujący zasięg i ekonomika A220, w połączeniu z wyjątkowymi osiągami naszych A321 i odnowionych A320, pomogą nam zapewnić najlepszy komfort pasażerom i sprostać naszym długoterminowym założeniom finansowym – powiedział dyrektor generalny JetBlue Robin Hayes.

Wizualizacja A220-300 w barwach JetBlue Airways / Ilustracja: Airbus

JetBlue udowodniły, że nie ma sprzeczności między wydajnością ekonomiczną a produktem wysokiej jakości. Ich poparcie dla A220 dowodzi, że samolot ten spełnia te kryteria lepiej niż jakakolwiek alternatywa w swoim segmencie. Dziękuję JetBlue i gratuluję tego wielkiego kroku w rozwoju – dodał dyrektor handlowy Airbusa Christian Scherer.

Obecnie JetBlue eksploatują 193 samoloty Airbusa (130 A320 i 63 A321) i 60 Embraerów 190, a ich portfel zamówień obejmuje także 85 A321neo.

Identyczne porozumienie z koncernem z Tuluzy, także dotyczące nabycia 60 A220-300 podpisały dzisiaj niskokosztowe linie Moxy. To nowy przewoźnik z USA, założony przez Davida Neelemana, byłego prezesa i założyciela JetBlue Airways. Plany dotyczące Moxy zostały ujawnione podczas ubiegłorocznego Farnborough Air Show.

A220-300 to właściwy samolot dla nowej linii lotniczej, która skupi się na obsłudze pasażerów i ich zadowoleniu. Dzięki niskim kosztom eksploatacji i przestronnej kabinie, A220 pozwoli nam zaoferować pasażerom niższe taryfy oraz wysoką jakość i komfort latania – stwierdził David Neeleman.

Moxy mają swoje plany na przyszłość, więc nie mogę wymyślić lepszego samolotu niż A220, który mógłby dołączyć do ich floty – podkreślił Christian Scherer.

Zamówienia na A220-300 zostały złożone przez JetBlue i Moxy w ostatnim tygodniu grudnia. Airbus będzie produkował je w nowym zakładzie w Mobile w stanie Alabama w USA. Budowa wytwórni, która ma zostać zlokalizowana obok istniejącego obiektu, gdzie montowane są samoloty rodziny A320, rozpocznie się w tym miesiącu (Pierwszy A220 dla Delty, 2018-10-29, A321 z Mobile na biopaliwie, 2018-09-24).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.