Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Rebranding HOP!

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 07 lutego 2019

Linie Air France ogłosiły, że postanowiły zmienić nazwę handlową swojej linii-córki HOP!, która wykonuje loty na trasach krajowych i europejskich na Air France HOP. Zmiana ma na celu wyraźniejsze powiązanie regionalnej oferty lotów z marką macierzystą Air France i wzmocnienie pozycji marki francuskiego przewoźnika. Dzięki nowemu oznakowaniu klienci nie będą mieli wątpliwości, że usługę lotu świadczy Air France. Zmiana nazewnictwa jest kolejnym krokiem w procesie upraszczania struktury organizacyjnej Grupy Air France KLM. Podobnie jak projekt dotyczący wcielenia marki JOON do Air France, zmiana dotycząca HOP! jest kolejnym krokiem w procesie upraszczania struktury organizacyjnej i portfela marek Grupy Air France KLM, aby zapewnić klientom większą przejrzystość i spójność z globalną ofertą handlową grupy.

Wizualizacja nowego malowania samolotów Air France HOP / Ilustracja: Air France    

Grupa Air France KLM opiera się na dwóch przewoźnikach – francuskim Air France i holenderskim KLM, które mają własne spółki do obsługi lotów regionalnych: Air France HOP i KLM Cityhopper. Samoloty w tych barwach obsługują między innymi trasy do/z Warszawy, Gdańska, Krakowa i Wrocławia. Dodatkowo w ramach Grupy działa przewoźnik niskokosztowy pod marką Transavia, oferujący loty europejskie z portów we Francji i Holandii (Transavia ponownie w Krakowie, 2018-10-10).

To kolejny krok na drodze do konsolidacji siły naszych marek oraz zwiększenia przejrzystości i rozpoznawalności oferty Grupy Air France KLM. Siatka lotów krajowych oraz przeloty regionalne w Europie, obsługiwane aktualnie przez HOP!, mają fundamentalną wartość dla modelu biznesowego Air France i są integralną częścią oferty o historycznym znaczeniu. W obliczu działań konkurencji na rynku lotów europejskich, musimy wzmocnić nasza markę i pozycję poprzez uproszczenie oferty i jej ściślejsze powiązanie z wartościami i atutami marki Air France. Jednocześnie chciałbym docenić zaangażowanie i profesjonalizm naszego personelu w HOP! Jestem przekonany, że wspólnie uczynimy markę Air France HOP lepiej rozpoznawalną i prawidłowo kojarzoną jako integralna część Air France – powiedział Benjamin Smith, prezes Grupy Air France KLM (Trzy loty dziennie z Gdańska do Amsterdamu, 2018-12-10).

Uproszczone portfolio marek w Grupie Air France KLM ma zapewnić klientom większą przejrzystość oferowanych usług i spójność oferty. Od tej pory wszystkie działania komunikacyjne i marketingowe linii HOP! będą odbywały pod marką Air France HOP. Zmiana marki nie wpłynie na umowy pracowników zatrudnionych w spółce, a wszystkie loty dotychczas sprzedane na przeloty HOP! będą odbywały się bez zmian i żadnych utrudnień dla klientów (Powitanie Air France we Wrocławiu, 2018-05-28).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.