Koncern Airbus Helicopters odnotował 455 zamówień brutto (netto: 450) w 2024. Pochodziły one od 182 klientów z 42 krajów. Producent dostarczył 361 śmigłowców w 2024, co dało wstępny 57% udział w rynku cywilnym i parapublicznym. W ub. r. klienci odebrali 155 śmigłowców H125, 47 H130, 59 H135, 114 H145, 4 H160, 18 H175 i 58 rodziny Super Puma (GMR zamawia 28 śmigłowców, 2024-11-07, H135 dla RCAF, 2024-11-05).
Program Super Puma odniósł sukces dzięki niemieckiej Bundespolizei, japońskiej straży wybrzeża, holenderskiemu ministerstwu obrony i rumuńskiemu ministerstwu obrony narodowej (ILA 2024: Bundespolizei zamawia H225 , 2024-06-07).
W 2024 rozpoczęto kompleksową modernizację NH90, znaną jako Block 1, a także rozpoczęto próby w locie konfiguracji Standard 2 dla francuskich sił specjalnych oraz dostarczono pierwszy wiropłąt Standard 3 hiszpańskim wojskom lotniczym (Pierwszy hiszpański NH90 Std 3, 2024-12-24).
H145 i H145M miały wielu nowych nabywców, takich jak Bahrajn, Brunei, Belgia, Indonezja, czy Irlandia.
W 2024 odbył się pierwszy lot Racera (wirolot rozwinął prędkość 407 km/h, Racer przekroczył 400 km/h, 2024-07-24), a także CityAirbus NextGen w Donauwörth (Początek testów w locie CityAirbus NextGen, 2024-11-09).
H175 zakończył próby funkcjonowania instalacji odladzania w Kanadzie i Norwegii (producent zakłada uzyskanie certyfikatu w tym roku, PHI wdrożyło H175, 2024-10-10). Kontynuowano wprowadzanie do służby H160 – obecnie eksploatowanych jest ponad 30 śmigłowców na całym świecie (Pierwszy H160 dla PHI, 2024-07-05).
Spółka zwiększyła również wykorzystanie zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF) do blisko 20% podczas własnych lotów testowych i szkoleniowych w Marignane, Albacete i Donauwörth, a także zwiększyła wykorzystanie SAF w swoim zakładzie w Oksfordzie w Wielkiej Brytanii.