Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Korean Air zamawiają 12 Boeingów

Lotnictwo cywilne, 25 października 2013

Narodowy przewoźnik Republiki Korei sfinalizował umowę zakupu 12 szerokokadłubowych Boeingów.

Boeingi 747-8 Intercontinental i 777-300ER w barwach Korean Air / Rysunek: Boeing

Korean Air, narodowy przewoźnik Republiki Korei, zawarł z Boeingiem ostateczną umowę w sprawie zakupu 5 samolotów 747-8 Intercontinental i 6 777-300ER (Extended Range). Transakcję anonsowano podczas tegorocznego salonu w Paryżu (Paris Air Show 2013: Wiele ważnych wydarzeń dla Boeinga, 2013-06-20).

Dodatkowo Koreańczycy zamówili także jednego Dreamlinera. Łączna wartość porozumienia to 3,9 mld USD. Dzięki najnowszej transakcji Korean Air są jedyną linią lotniczą, która zamówiła pasażerską i towarową wersję Boeinga 747-8.

Aktualnie flota towarzystwa składa się z 90 samolotów produkowanych przez koncern z Seattle – 12 777-300ER, 4 777-300. 18 777-200ER, 15 747-400, 6 737-900ER, 16 737-900 i 19 737-800.

Oprócz nich eksploatowanych jest także 6 Airbusów A380 (A380 dla Korean Air, 2011-05-25), 15 A330-300 i 8 A330-200. Natomiast flotę Korean Air Cargo stanowią 4 Boeingi 747-400BCF, 8 747-400ERF, 9 747-400F, 3 747-8F i 3 777F.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.