Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot trzeciego CSeries 100

Lotnictwo cywilne, 04 marca 2014

Wczoraj oblatano trzeci przedseryjny samolot CSeries 100.

Trzeci przedseryjny CSeries 100 startuje do pierwszego lotu/ Zdjęcie: Bombardier

Wczoraj, z lotniska leżącego obok zakładów Bombardiera w kanadyjskim Mirabel, wystartował do pierwszego lotu trzeci przedseryjny samolot komunikacji regionalnej CSeries 100 (FTV 3). Jego załogę stanowili kapitan William Muz Colquhoun, pierwszy oficer Robert Reichert oraz inżynierowie prób w locie Constantin Stan i Mark King.

Oblot CS100 FTV 3 trwał 3 h 42 min. W jego trakcie samolot wzniósł się na wysokość 6401 m i rozwinął prędkość 454 km/h.

Trzeci przedseryjny CSeries 100 będzie używany do prób instalacji elektrycznej i awioniki. Po wykonaniu pewnej liczby lotów w Mirabel zostanie przebazowany do centrum prób w locie w zakładach Bombardiera w Wichita.

Dotychczas dwa przedseryjne CS100 wylatały łącznie ok. 100 h. W br. do floty dołączą jeszcze dwa  samoloty tego typu.

Według najnowszych planów pierwsze CS100 będą przekazane użytkownikom w połowie 2015 (CSeries znowu opóźniony , 2014-01-17). Pół roku później rozpoczną się dostawy większych CSeries 300.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.