Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Lion Air chcą kupić CSeries 300

Lotnictwo cywilne, 27 września 2013

Indonezyjskie linie niskokosztowe Lion Air zamierzają zakupić Bombardiery CSeries 300. Transakcja ma być sfinalizowana przed końcem roku.

Rodzina samolotów CSeries ma składać się z oblatanego niedawno CS100 i większego CS300. Na razie nie sprecyzowano daty oblotu drugiego modelu / Zdjęcie: Bombardier

O możliwości zawarcia porozumienia w sprawie nabycia kanadyjskich samolotów z rodziny CSeries (Oblot pierwszego CSeries 100, 2013-09-16) przez indonezyjskiego przewoźnika donosi tygodnik Flight. Cytowany przez niego szef towarzystwa, Rusdi Kirana stwierdził, że zamówi dwucyfrową liczbę CS300, których dostawy rozpoczną się na początku 2016. To samolot dostosowany do naszych operacji – podkreślił  Kirana.

Z kolei jeden z rzeczników Lion Air dodał, że samolot wielkości CS300byłby bardzo przydatny dla towarzystwa do obsługi tras krajowych i zagranicznych o małym ruchu. Obecnie towarzystwo eksploatuje 72-miejscowe ATR 72, 189-miejscowe 737-800 i 215-miejscowe 737-900ER, tak więc CSeries stanowiłyby doskonałe dopełnienie dla ATR 72 i 737-800.

W ciągu minionych kilkunastu miesięcy indonezyjskie linie zamówiły setki nowych samolotów. W lutym ub. r. zakupiły Boeingi 737 Max (Mega kontrakt sfinalizowany, 2012-02-15), a w marcu br. – Airbusy A320ceo/neo (234 Airbusy dla Lion Air, 2013-03-18). Obecnie Lion Air eksploatują 90 Boeingów 737 i 2 747, które zostaną zastąpione przez model 777. Linie postanowiły też nabyć 5 Dreamlinerów 787-8 dla Malindo Air – joint venture z malezyjskim NADI (National Aerospace and Defense Industries) (Boeing 737 nr 7500, 2013-03-21).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.