Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Boeing 787-9 dla United

Lotnictwo cywilne, 04 września 2014

Boeing dostarczył pierwszego Dreamlinera 787-9 liniom lotniczym United.

Pierwszy Dreamliner 787-9 przeznaczony dla United podczas wcześniejszych lotów próbnych / Zdjęcie: Boeing

Dzisiaj w Seattle Boeing przekazał liniom United pierwszego Dreamlinera 787-9. Samolot napędzany jest silnikami General Electric GEnx-1B.

W ubiegłym miesiącu FAA zatwierdziła certyfikat dla kolejnego zestawu ulepszeń silników tego typu (PIP II). Dzięki niemu GEnx-1B może rozwinąć ciąg maksymalny 330 kN. Dostarczone poprzednio All Nippon Airlines (Pierwszy Dreamliner 787-9 dla ANA, 2014-07-29) i Air New Zealand (ANZ odebrały pierwszego Boeinga 787-9, 2014-07-09) Boeingi 787-9 są napędzane silnikami Rolls-Royce Trent 1000.

Najnowszy Dreamliner dla United jest przystosowany do przewozu 252 osób, w konfiguracji trójklasowej. W jego wnętrzu mieści się 48 foteli w klasie BusinessFirst, 88 w Economy Plus i 116 w ekonomicznej.

Próbne loty 787-9 w barwach United, pomiędzy Los Angeles i Houston, rozpoczną się pod koniec września. Natomiast pierwszy lot komercyjny zostanie wykonany 26 października, także z Los Angeles do Melbourne.

Obecnie United eksploatują 11 Dreamlinerów. Przewoźnik zamówił 54 samoloty z tej rodziny, w tym model 787-10.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.