Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Próbny rozruch niemieckiego A400M

Lotnictwo wojskowe, 30 września 2014

Airbus przeprowadził próbny rozruch zespołu napędowego pierwszego transportowca A400M przeznaczonego dla Niemiec.

Pierwszy A400M przeznaczony dla Luftwaffe w trakcie próbnego rozruchu zespołu napędowego / Zdjęcie: Airbus Defence and Space

28 września w zakładach Airbus Defence and Space w hiszpańskiej Sewilli rozpoczęto próby pierwszego transportowca A400M, przeznaczonego dla Luftwaffe (wojsk lotniczych Niemiec). Tego dnia uruchomiono wszystkie 4 silniki samolotu o numerze seryjnym MSN18. Nasi zachodni sąsiedzi mają odebrać go w listopadzie br.

Niemcy będą czwartym europejskim użytkownikiem A400M, po Francji (Droga startowa dla A400M, 2014-05-14), Turcji i W.Brytanii (Oblot brytyjskiego A400M, 2014-09-01). Dwa kolejne samoloty, o numerach MSN29 i MSN30, zostaną przekazane w późniejszym terminie. Nowe transportowce zastąpią w służbie w Luftwaffe przestarzałe C-160 Transall.

Formalnie Berlin zamówił 53 A400M. Jednak władze Niemiec twierdzą, że do eksploatacji trafi tylko 40 z nich.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.