Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy S-92 VIP od Flying Colours

Lotnictwo cywilne, 26 lutego 2015

Kanadyjskie przedsiębiorstwo dostarczyło pierwszy śmigłowiec S-92 z wyposażeniem kabiny w konfiguracji VIP.

Wnętrze pierwszego S-92, wyposażonego przez Kanadyjczyków / Zdjęcie: Flying Colours

Flying Colours, kanadyjskie przedsiębiorstwo zajmujące się obsługą, naprawami i przeglądami statków powietrznych, przekazało odbiorcy pierwszy śmigłowiec Sikorsky S-92 (Pierwszy S-92 dla Bristow , 2014-09-09, CHC zamawia kolejne S-92, 2013-11-25) z wyposażeniem kabiny w konfiguracji VIP. Dotychczas Kanadyjczycy zajmowali się wyposażaniem mniejszych wiropłatów tego producenta – S-76.

Prace przy wyposażaniu prywatnego S-92 rozpoczęły się w październiku 2014 w zakładach w Peterborough. Śmigłowiec trafił ponownie do użytkownika pod koniec stycznia  br.

Projekt wyposażenia jego wnętrza został w całości opracowany przez stylistów Flying Colours. W kabinie S-92 zabudowano 9 foteli klasy biznes, pokrytych białą skórą z niebieskimi wstawkami. Podłogę kabiny wyściela błękitny pluszowy dywan. Wykończenie wykonano na wysoki połysk, z niebieskiego forniru.

Najpoważniejszym zagadnieniem inżynierskim było zapewnienie, że fotele spełniają wymagania przepisów Part 29, w myśl których muszą być odporne na działanie przeciążenia n=+30, działającego w pionie i n=+18,4 działającego w poziomie. Zadanie komplikował fakt, że skórzane pokrycie jest integralną częścią fotela, a przedsiębiorstwo wykonujące jego zabudowę musiało określić, czy spełnia ono w/w przepisy. To było prawdziwe wyzwanie – przyznał wiceprezes Flying Colours, Sean Gillespie.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.