Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowa jakość Emirates

Lotnictwo cywilne, 17 listopada 2016

Linie Emirates rozpoczęły odbiór samolotów Airbus A380 i Boeing 777-300ER nowej generacji.

Nowe A380 Emirates mają bardziej elegancki wygląd kabiny klasy biznes / Zdjęcie: Emirates

Pierwszy z nowych Airbusów A380 został przekazany Emirates w tym miesiącu. Jest to 85. samolot tego typu eksploatowany przez arabskiego przewoźnika. Z kolei pierwszy Boeing 777-300ER nowej generacji będzie  dostarczony w drugiej połowie miesiąca. Zakup nowych samolotów to część ciągłych inwestycji i działań Emirates na rzecz posiadania nowoczesnej, ekologicznej floty oraz zapewnienia wygody i bezpieczeństwa pasażerów na najwyższym poziomie.

Oprócz wizytówki linii, czyli salonu pokładowego i pryszniców Shower Spa w klasie pierwszej, A380-338Q nowej generacji zostanie wyposażony w szereg udogodnień, obejmujących nową konfigurację miejsc. To pierwszy z 4 samolotów, które mają zostać dostarczone jeszcze w tym roku podatkowym. Łącznie przewoźnik zamówił 51 A380-338Q.  Dzięki przeniesieniu strefy odpoczynku dla załogi klasa ekonomiczna powiększy się o 25 miejsc. Tym samym dolny pokład samolotu pomieści 426 pasażerów. W klasach pierwszej i biznes pozostanie odpowiednio 14 oraz 76 miejsc.

Nowości obejmują także elegancki wygląd kabiny klasy biznes, w której sufit został podwyższony, aby zapewnić pasażerom więcej przestrzeni i luksusu. Schowki bagażowe w nowych A380 zostaną ulokowane w środkowych przejściach i powiększone o 28%. A380 nowej generacji mają zostać wykorzystane zwłaszcza na najdłuższych trasach (A380 ląduje w Nowej Zelandii, 2016-11-04).

Pod koniec listopada rozpoczną się dostawy Boeingów 777-300ER nowej generacji. W tym roku podatkowym linie odbiorą 6 samolotów tego typu, z zamówionych 27. W nowym Boeingu znajdą się ulepszone, rozkładane do pozycji leżącej fotele klasy biznes o długości 198 cm, podręczny barek, a także największe w klasie biznes ekrany o przekątnej 23 cali.

Udoskonalona zostanie również konfiguracja miejsc. W klasie ekonomicznej znajdą się 2 dodatkowe fotele, zwiększając całkowitą liczbę miejsc w tej klasie do 306. W klasach pierwszej i biznes liczba foteli pozostanie taka sama – odpowiednio 8 oraz 42. Ponadto nowy wygląd zyskały toalety, w których zastosowano drewniane elementy wykończeniowe, udoskonalone oświetlenie i nowe wzory na panelu ściennym. Nowy Boeing 777-300ER będzie również bardziej przyjazny dla środowiska dzięki zużyciu paliwa mniejszemu o 2%. Po niedawnym wycofaniu ze służby ostatnich Airbusów A330 i A340 cała flota Emirates jest teraz złożona wyłącznie z Boeingów 777 i Airbusów A380 (Emirates wycofały ostatnie A330 i A340, 2016-11-14).

Oferta rozrywki pokładowej w Emirates będzie w całości dostępna w trybie na żądanie, zapewniając pasażerom pełną kontrolę i wybór spośród nawet 2 600 kanałów rozrywkowych w wielokrotnie nagradzanym systemie ice. Obecnie 85% samolotów pasażerskich Emirates, w tym wszystkie A380, wyposażone jest w sieć bezprzewodową na pokładzie. Ponadto w 108 samolotach można obejrzeć do 9 kanałów telewizyjnych z wiadomościami i relacjami sportowymi na żywo. Ponieważ podczas lotów dystansowych blisko 90% pasażerów Emirates korzysta z Internetu, przewoźnik z każdym miesiącem będzie udostępniał Wi-Fi i telewizję na żywo na pokładzie kolejnych samolotów w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie (Nowy system rozrywki dla Emirates, 2016-10-26).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.