Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

3 A350 zamiast 2 A380 dla Air France

Lotnictwo cywilne, 05 lutego 2017

Europejski koncern aerokosmiczny Airbus oficjalnie poinformował o anulowaniu przez Air France zamówienia na 2 samoloty A380. Zamiast nich francuski przewoźnik zamówił 3 mniejsze samoloty A350-900. W ten sposób zamówienie Air France na tego typu samoloty wzrosło do 21.

Dwupoziomowy, szerokokadłubowy samolot pasażerski Airbus A380 w barwach Air France / Zdjęcie: Air France

Air France pierwotnie zamówiły partię 12 A380 napędzanych silnikami Engine Alliance GP7200. Pierwszy z nich miał być dostarczony w 2018. Wskutek rezygnacji Air France, łączne zamówienia na A380 spadły do 110.

Według sprawozdania finansowego Airbusa z połowy 2016, linie Air France zakupiły jeden A380 (Pierwszy A380 Air France, 2009-11-02). 4 kolejne przewoźnik użytkuje w ramach leasingu finansowego. Jeszcze 5 A380 eksploatuje w leasingu operacyjnym (Pierwszy komercyjny lot A380 do Rio de Janeiro , 2016-08-24).

Airbus odnotował w styczniu br. zamówienie na tylko jeden samolot, poza kontraktem z Air France na A350. Niskokosztowe linie meksykańskie VivaAerobus zamówiły jeden A320. Nowe zamówienia netto europejskiego koncernu w styczniu to zaledwie 2 samoloty.

W styczniu Airbus dostarczył odbiorcom 25 samolotów. Wśród nich nie było żadnego A380. Dostawy obejmowały 19 A320/neo, 2 A330 i 3 A350 XWB.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.