Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Mi-17V-5 dla Kenii

Lotnictwo wojskowe, 30 marca 2017

Koncern Wiertalioty Rossii dostarczył kenijskiemu resortowi spraw wewnętrznych śmigłowiec Mi-17V-5.

Mi-17V-5 będzie używany przez kenijską policję / Zdjęcie: Wiertalioty Rossii

Formalne przekazanie śmigłowca Mi-17V-5, wyprodukowanego przez zakłady w Kazaniu, miało miejsce w stolicy Kenii Nairobi, w obecności ministra spraw wewnętrznych tego kraju Josepha Nkaissery’ego. Oprócz tego, rosyjskie przedsiębiorstwo przeszkoliło również, zgodnie z umową, miejscowych specjalistów. Wiropłat będzie używany przez Policję Państwową Republiki Kenii.

Z powodzeniem wypełniliśmy umowę, dostarczając nasz pierwszy śmigłowiec dla Kenii. Obecnie w krajach afrykańskich eksploatowana jest flota ponad 700 rosyjskich wiropłatów, które wymagają stopniowej modernizacji. Rosyjskie śmigłowce pokazały swoje najlepsze strony podczas wykonywania dużej liczby zadań w Afryce. Mamy nadzieję na dalszą owocną współpracę – powiedział Aleksander Szczerbinin, zastępca dyrektora ds. marketingu i rozwoju Wiertaliotów Rossii.

Kraje Afryki są tradycyjnie jednymi z największych użytkowników rosyjskich śmigłowców (Angola odebrała Mi-171Sz, 2016-03-25). Wiropłaty rodziny Mi-8/17 oferowane afrykańskim klientom są przeznaczone głównie do eksploatacji w lotnictwie cywilnym, do przewozu ładunków i pasażerów, w tym VIP-ów (7500 śmigłowców Mi-8/17 z Kazania, 2014-05-23).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.