Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katar kupuje Hawki

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, 16 października 2017

W komunikacie dla inwestorów, datowanym na 10 października, koncern BAE Systems poinformował, że list intencyjny dotyczący sprzedaży Katarowi 24 myśliwców wielozadaniowych Eurofighter Typhoon, przewiduje także dostawę 6 samolotów szkolno-bojowych Hawk. Wcześniej tej informacji nie ujawniano. Hawki miałyby zastąpić 6 obecnie używanych, przestarzałych samolotów Alpha Jet E.

Zamówienie na 6 samolotów szkolno-bojowych Hawk AJT dla Kataru ma umożliwić utrzymanie zatrudnienia w zakładach produkcyjnych w Wielkiej Brytanii przez kolejne 2 lata. Obecnie trwają dostawy Hawków do Arabii Saudyjskiej i Omanu / Zdjęcie: BAE Systems

Obecnie BAE Systems produkuje samoloty Hawk dla Arabii Saudyjskiej i Omanu (Przyszłość zakładów w Warton , 2017-08-02; Pierwsze Hawki już w Omanie, 2017-07-31). Zamówienie z Kataru umożliwi utrzymanie związanych z tym mocy produkcyjnych do 2021. Brytyjski koncern przewiduje, że finalny kontrakt zostanie zawarty w przyszłym roku.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.