Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

IndiGo potwierdzają zamówienie na A320neo

Lotnictwo cywilne, 17 sierpnia 2015

Indyjskie linie IndiGo sfinalizowały umowę w sprawie zakupienia 250 samolotów z rodziny A320neo.

Niskokosztowe linie IndiGo zakupiły 250 samolotów z rodziny A320neo / Rysunek: Airbus

W trakcie obchodów Dnia Niepodległości, jednego z dwóch największych świąt państwowych w Indiach, Aditya Ghosh, prezes niskokosztowych linii IndiGo i John Leahy, główny dyrektor operacyjny Airbusa ds. klientów, podpisali finałowe porozumienie dotyczące zakupienia przez przewoźnika 250 samolotów z rodziny A320neo. Memorandum o porozumieniu w tej sprawie zawarto w październiku ub. r. (IndiGo zamawiają 250 Airbusów , 2014-10-15).

Wartość potencjalnej umowy, modele samolotów i typ silników, jakie zostaną w nich zabudowane, nie zostały podane do publicznej wiadomości. Wcześniej szacowano, że według cen katalogowych samoloty kosztować będą 23,6 mld USD (98,3 mld zł), a producent  zaoferuje znaczny upust.

W 2005 IndiGo złożyły zamówienie na 100 Airbusów A320. Wszystkie z nich zostały już dostarczone. Natomiast w 2011 indyjskie towarzystwo, jako pierwszy operator z tego kraju, złożyło zamówienie na kolejnych 180 A320neo. Dzięki najnowszemu porozumieniu Airbus może pochwalić się zdobyciem ponad 4100 zamówień na samoloty z rodziny A320neo (Paris Air Show 2015: Wizz Air zamawia A321neo , 2015-06-18).

Przedseryjne samoloty z tej rodziny, dwa z zabudowanymi silnikami Pratt & Whitney PW1100G-JM i trzeci z CFM International Leap-1A (Oblot A320neo z silnikami Leap-1A, 2015-05-19), wykonały dotychczas ponad 180 lotów, trwających łącznie ponad 570 h. Dostawy seryjnych A320neo mają rozpocząć się przed końcem br.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.