Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Delta Air Lines kupują kolejne A321

Lotnictwo cywilne, 03 czerwca 2014

Amerykańskie linie lotnicze Delta złożyły zamówienie na 15 kolejnych Airbusów A321ceo.

Nowe A321 Delta Air Lines zostaną wyposażone w Sharklety / Rysunek: Airbus

Porozumienie pomiędzy Delta Air Lines a Airbusem, dotyczące zakupu kolejnych A321ceo, zostało podpisane wczoraj. Strony nie podały wartości umowy. Według cen katalogowych koszt samolotów to 1,652 mld USD (nieco ponad 5 mld zł).

Amerykańskie towarzystwo eksploatuje obecnie 126 samolotów A319/A320 i 32 szerokokadłubowe A330-200/-300. Najnowsza umowa zwiększa portfel zamówień Delty do 45 A321 i 10 A330 (Delta znów kupuje Airbusy, 2013-09-04). 

Dostawy zakupionych obecnie A321 rozpoczną się w 2018. Zespół napędowy samolotów stanowić będą silniki CFM International CFM56-5B.

Linie Delta były pierwszym nabywcą silników CFM International. Ich eksploatację rozpoczęto 24 kwietnia 1982, gdy McDonnell Douglas DC-8-71, napędzany CFM56-2 wykonał rejs z Atlanty dio Savannah.

Wszystkie nowe A321 przeznaczone dla Delty zostaną wyposażone w Sharklety. Większość z nich zostanie wyprodukowana na najnowszej linii montażowej w zakładach Airbusa w Mobile w Alabamie, która rozpocznie działalność w przyszłym roku. W 2017 wytwórnię tę mają opuszczać co miesiąc 4 samoloty (46 samolotów miesięcznie, 2014-02-26).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra