Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy A321neo dla Air New Zealand

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 05 listopada 2018

Linie Air New Zealand stały się nowym użytkownikiem samolotów modelu A321neo. Pierwszy z nich został przekazany narodowemu przewoźnikowi Nowej Zelandii w ten weekend, w zakładach Airbusa w Hamburgu.

Pierwszy A321neo przekazany Air New Zealand startuje z lotniska obok wytwórni Airbusa w Hamburgu / Zdjęcie: Airbus

Pierwszy A321neo Air New Zealand nosi ikoniczne czarno-białe malowanie, z elementami charakterystycznymi dla tego kraju. Na tylnej części kadłuba samolotu umieszczono stylizowany rysunek orlicy pospolitej.

A321neo Air New Zealand jest napędzany silnikami Pratt & Whitney Pure Power. W jego kabinie zabudowano 214 foteli klasy ekonomicznej. Łącznie Air New Zealand odbiorą jeszcze 6 A320neo i 13 A321neo oraz jednego Boeinga 787-9.  Samoloty te mają zapewnić zwiększenie oferowania na trasach międzynarodowych i krajowych (Airbusy neo dla Air New Zealand, 2014-06-02).

Obecnie narodowy przewoźnik Nowej Zelandii dysponuje 62 samolotami (30 A320, 10 Boeingami 777-200ER, ośmioma 777-300ER i 13 Dreamlinerami 787-9), które docierają do 31 miejsc docelowych w 19 krajach (ANZ wykonują ETOPS 330 , 2015-12-02).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.