Resort obrony Francji złożył zamówienie na 7 dodatkowych śmigłowców uderzeniowych Tiger HAD.
DGA zawarła z koncernem Airbus Helicopters umowę w sprawie dostawy 7 dodatkowych śmigłowców uderzeniowych Tiger HAD. Wartość umowy nie została podana do publicznej wiadomości.
Nowe wiropłaty trafią do Aviation Légère de l’Armée de Terre (ALAT, lotnictwa lekkiego wojsk lądowych) w latach 2017-2018. Dzięki temu liczba Tigerów w szeregach tej formacji wzrośnie do 67.
Od lipca 2009 Tigery ALAT są wysyłane przez rząd w Paryżu na misje w różne rejony świata – m. in. do Afganistanu i Libii. Operujące aktualnie na Sahelu francuskie Tigery wylatały od stycznia 2013 ponad 2050 godzin w trakcie misji bojowych.
Dotychczas Airbus Helicopters przekazał użytkownikom z 4 krajów ponad 120 Tigerów. Łącznie wylatały one ponad 68 tys. godzin.
Niemcy używają Unterstützungshubschrauber Tiger (UHT, przeciwpancerny / wsparcia ogniowego), będący jedynym wariantem bez działka zabudowanego pod kadłubem, ale z głowicą obserwacyjną nad wirnikiem nośnym. Francja i Hiszpania zamówiły początkowo Tigery Hélicoptère d'Appui et de Protection (HAP, śmigłowiec wsparcia i osłony), które następnie zmodernizowano do standardu Hélicoptère d'Appui-Destruction (HAD, śmigłowiec wsparcia i uderzeniowy). Australijczycy mają w wyposażeniu wiropłaty oznaczone jako Armed Reconnaissance Helicopter (ARH), będące modyfikacją wersji HAP (Prace nad nowym Tigerem, 2015-08-24).
Tiger HAD jest jednym z konkurentów w przetargu na nowy śmigłowiec dla Lotnictwa Wojsk Lądowych (kryptonim Kruk, Tiger nad Warszawą, 2015-08-27).