Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

Cyfryzacja portu w Billund

Lotnictwo cywilne, 27 lutego 2019

Oszczędzanie czasu podróżnych i zapewnianie im doskonałej obsługi to priorytety lotnisk. Dzięki najnowszym technologiom pasażerom jest teraz bardzo łatwo odprawić się i zostawić bagaż w samoobsługowym kiosku lub hotelu. Nie tylko jest to wygodniejsze dla pasażerów, lecz także zapewnia lotniskom większą elastyczność i wydajność.

Lotnisko w Billund wdrożyło innowacyjne rozwiązania, aby usprawnić obsługę pasażerów dzięki automatyzacji procesów i funkcjom samoobsługowym / Zdjęcie: Port lotniczy Billund

Właśnie dlatego Billund – drugie co do wielkości lotnisko w Danii – wdrożyło innowacyjne rozwiązania Amadeusa, aby przeprowadzić transformację cyfrową i usprawnić obsługę pasażerów dzięki automatyzacji procesów i funkcjom samoobsługowym.

Lotnisko Billund zostało otwarte w celu obsługi zakładów Lego w tym mieście i wciąż jeszcze obsługuje wiele czarterowych linii lotniczych przewożących pasażerów do pobliskiego Legolandu. Te loty czarterowe będą teraz obsługiwane przez system Altéa Departure Control. Po tym wdrożeniu pasażerowie zarówno połączeń czarterowych, jak i rejsowych będą mogli korzystać z opcji samoobsługowego nadania bagażu oraz odprawy przez Internet.

W ramach strategicznego przejścia na technologię w chmurze lotnisko wdrożyło również system bagażowy Amadeus Baggage Reconciliation, który jest w pełni zintegrowany z systemami linii lotniczych i obsługi naziemnej. To innowacyjne rozwiązanie wykorzystuje dane przekazywane w czasie rzeczywistym, aby śledzić bagaż pasażerów, co zwiększa jego widoczność i zmniejsza liczbę przypadków jego zgubienia. Rozwiązanie to pozwala również liniom lotniczym korzystającym z lotniska spełnić wymagania Rezolucji IATA 753, zgodnie z którą linie lotnicze muszą dysponować dokładnymi danymi o bagażu na kluczowych etapach podróży.

Projektując nasze lotnisko, zawsze myślimy o pasażerach. Obecna modernizacja technologii pozwala nam usprawnić obsługę pasażerów już teraz oraz spełnić wymagania dotyczące przepustowości w przyszłości. W spółce Amadeus znaleźliśmy dobrego partnera informatycznego, który pomoże nam zwiększyć jakość naszych procesów i przejść do nowego etapu podróży w kierunku całkowitej cyfryzacji – powiedział dyrektor lotniska Billund ds. operacyjnych René Høgh Jansen,

Amadeus zawsze stara się dostarczać klientom odpowiednie technologie zaspokajające ich potrzeby biznesowe. Bardzo cieszymy się, że będziemy mogli pomóc lotnisku Billund we wdrożeniu nowoczesnych funkcji samoobsługowych dorównujących największym lotniskom w Europie. Jest to zaawansowana infrastruktura chmurowa, którą można łatwo i szybko wdrożyć – dodał dyrektor działu rozwiązań informatycznych dla lotnisk Amadeusa Yannick Beunardeau (Nowe rozwiązania Singapore Airlines, 2019-02-08, Finnair wybiera Amadeus NRM, 2018-11-02, Amadeus i PLL LOT przedłużają umowę, 2018-08-28, Nowy system rezerwacji Qantas, 2018-05-10).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2024 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.