Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Certyfikat dla WZ16

Przemysł lotniczy, Lotnictwo cywilne, 10 października 2019

Safran Helicopter Engines i Aero Engine Corporation of China (AECC) poinformowały o uzyskaniu Certyfikatu Typu Chińskiej Administracji Lotnictwa Cywilnego (CAAC) dla silnika turbowałowego WZ16, służącego do napędu śmigłowca AVIC AC352, czyli chińskiego odpowiednika Airbusa H175.

Silnik WZ16 służy do napędu śmigłowca AVIC AC352 / Zdjęcie: Safran 

WZ16, znany również jako Ardiden 3C, został wspólnie opracowany i zbudowany przez Safran Helicopter Engines, wraz z Harbin Dongan Engine i Hunan Aerospace Propulsion Research Institute (HAPRI), wchodzące w skład konsorcjum AECC. Ardiden 3C uzyskał Certyfikat Typu Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA) w kwietniu 2018.

Jak podaje producent WZ16 / Ardiden 3C rozwija maksymalną moc ciągła 902 kW i moc startową 1177 kW. Masa kompletnie wyposażonego silnika to 226,6 kg. Zapewnia także zużycie paliwa niższe o co najmniej 10% niż silniki rozwijające podobną moc (AC352 oblatany, 2016-12-21).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.