Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Próby H175 dla służb porządku publicznego

Lotnictwo cywilne, 13 października 2016

Airbus Helicopters rozpoczął próby śmigłowca H175 w wersji przeznaczonej dla służb porządku publicznego i ratowniczych.

Hong Kong Government Flying Services odbierze pierwszy z 7 zamówionych H175 pod koniec 2017 / Zdjęcie: Airbus Helicopters

Pierwszy etap prób, obejmujący 12 lotów, zakończono w ubiegłym tygodniu. W jego ramach zorganizowano pokaz możliwości H175 dla Hong Kong Government Flying Services (GFS, eskadry transportowej rządu), który jako pierwszy zamówił 7 wiropłatów w tym wariancie we wrześniu 2015 (H175 dla Hong Kongu, 2015-09-08, Challengery dla rządu Hong Kongu, 2015-12-04).

Próby zostaną wznowione w grudniu, z udziałem 2 kolejnych H175. Wejście śmigłowców do eksploatacji, po zakończeniu procesu certyfikacyjnego, zaplanowano pod koniec 2017. H175 przeznaczone dla GFS będą wyposażone w głowicę optoelektroniczną, wskaźnik map cyfrowych, podwójną wciągarkę, głośniki i reflektor poszukiwawczy.

Automatyczny pilot H175 zostanie wyposażony w dodatkowe tryby działania, zmniejszające wysiłek pilota podczas szczególnie wymagających misji poszukiwawczo-ratowniczych. Airbus Helicopters uzyskał również certyfikat dla w/w trybów działania autopilota dla wersji H175 przystosowanej do przewozu osób i ładunków na platformy wydobywcze ropy naftowej i gazu ziemnego, co pozwala śmigłowcowi na prowadzenie poszukiwań i ratownictwa na morzu.

Jestem bardzo zadowolony z tej wyjątkowej okazji, aby latać H175 w dla służb porządku publicznego i ratowniczych. Śmigłowiec ma doskonałe osiągi w zawisie i duży nadmiar mocy, które czynią go idealnym do wykonywania misji poszukiwawczo-ratowniczych nad lądem lub morzem. Szczególnie jestem pod wrażeniem interfejsu człowiek-maszyna, który znacznie zwiększa bezpieczeństwo lotu i zmniejsza wysiłek załogi. H175 spełnił moje oczekiwania pod każdym względem i nie mogę się doczekać, aby rozpocząć loty – powiedział szef GSF kapitan Michael Chan.

Jedną z zalet H175 w wersji przeznaczonej dla służb porządku publicznego i ratowniczych jest możliwość szybkiej zmiany konfiguracji, zależnie od wymagań misji. Śmigłowiec jest przystosowany do wykonywania zadań poszukiwawczo-ratowniczych, ratownictwa medycznego, zwalczania pożarów, wspomagania służb porządku publicznego i patrolowania granic lądowych i morskich (Pierwszy H175 w Ameryce Łacińskiej, 2016-08-25).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.