Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Challengery dla rządu Hong Kongu

Lotnictwo cywilne, 04 grudnia 2015

Bombardier dostarczył rządowi Hong Kongu 2 samoloty Challenger 605 do zadań specjalnych.

Challengery 605 będą używane przez Hong Kong Government Flying Services przede wszystkim do poszukiwań i ratownictwa na morzu / Zdjęcie: Bombardier

Kanadyjski producent poinformował o przekazaniu Hong Kong Government Flying Services (GFS, eskadrze transportowej rządu) dwóch odrzutowców klasy biznes Challenger 605 w konfiguracji wielozadaniowej. Ich wyposażenie umożliwia wykonywanie przewozu VIP-ów, transportu medycznego i innych zadań specjalnych.

Jednak przede wszystkim nowe odrzutowce w służbie rządu Hong Kongu mają służyć do dalekodystansowych misji poszukiwawczo-ratowniczych na morzu (H175 dla Hong Kongu, 2015-09-08). Zastąpią w tej roli parę turbośmigłowych Jetstreamów 41, eksploatowanych od 1999. W porównaniu z nimi mają przede wszystkim większy zasięg maksymalny, wynoszący aż 7408 km i mogą rozwinąć prędkość przelotową 870 km/h.

Zalety Challengera serii 600 jako samolotu transportu medycznego doceniła m. in. szwajcarska służba ratownictwa lotniczego (Rega, Rega kupuje Challengery 650 , 2015-04-13). Na bazie tej konstrukcji Boeing opracował także nowy morski samolot patrolowy (MSA gotowe do lotów demonstracyjnych, 2015-01-23).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.