Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy H175 w Ameryce Łacińskiej

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 25 sierpnia 2016

Meksykańskie przedsiębiorstwo Transportes Aéreos Pegaso zostało pierwszym użytkownikiem śmigłowców H175 w Ameryce Łacińskiej.

H175 we flocie Transportes Aéreos Pegaso posłuży do przewozów lotniczych na rzecz przemysłu wydobywczego w Zatoce Meksykańskiej oraz badania aktywności sejsmicznej w tym rejonie / Zdjęcie: Airbus

Flota powietrzna meksykańskiego przedsiębiorstwa Transportes Aéreos Pegaso (TAP) powiększyła się o nowy śmigłowiec H175 (Paris Air Show 2015: Pegaso kupuje H145, 2015-06-18). Tym samym TAP, które specjalizuje się w przewozach lotniczych na rzecz przemysłu wydobywczego w rejonie Zatoki Meksykańskiej, zostało pierwszym operatorem nowego typu śmigłowców w Ameryce Łacińskiej. Kolejny H175 ma trafić do Meksyku w 2017.

Mamy długoletnie pozytywne doświadczenia z Airbus Helicopters i jesteśmy niezwykle dumni z faktu, że zostaliśmy jednymi z pierwszych użytkowników nowych śmigłowców, będących obecnie punktem odniesienia dla średnich dwusilnikowych wiropłatów tej klasy - powiedział Enrique Zepeda Navarro, prezes Pegaso. Jesteśmy dumni mogąc zaoferować klientom bezpieczny, komfortowy i cichy śmigłowiec, będący jednocześnie ekonomicznym i łatwym w obsłudze – dodał.

Pegaso dysponuje flotą ponad 30 śmigłowców Airbus Helicopters. Są to głównie H145 i H135, ale również H130 i H155. Kilka miesięcy temu przedsiębiorstwo podpisało umowę ramową na dostawę 10 wiropłatów H145, dzięki czemu dołączy do grona najważniejszych amerykańskich operatorów jednego z najnowocześniejszych dwusilnikowych lekkich śmigłowców.

Dzisiejsza dostawa potwierdza pełne zaufania relacje, zbudowane w trakcie trzech dekad partnerstwa Transportes Aéreos Pegaso i Airbus Helicopters - powiedział Francisco Navarro, generalny menedżer Airbus Helicopters w Meksyku. Nasi klienci są kluczowym i nieodłącznym elementem pracy Airbus Helicopters. Właśnie dlatego dzisiejsza ceremonia przekazania śmigłowca jest równocześnie deklaracją zapewnienia Transportes Aéreos Pegaso wysokiego poziomu obsługi, jakości i bezpieczeństwa, z którego znana jest nasza firma - dodał Navarro.

H175 przeznaczony dla Transportes Aéreos Pegaso wyposażono w awionikę Helionix, w skład której wchodzi m.in. czteroosiowy autopilot, którego zadaniem jest zmniejszenie nakładu pracy załogi przy jednoczesnym zwiększeniu bezpieczeństwa lotu (Ciche podejście do lądowania H175, 2015-05-14). Wśród dostępnych trybów pracy nowej awioniki jest funkcja automatycznego utrzymania pozycji w zawisie oraz podejścia do lądowania z prowadzeniem pionowym (Localizer Performance with Vertical guidance).

Śmigłowce H175 służą m.in. do wykonywania lotów na rzecz przemysłu wydobywczego ropy naftowej i gazu ziemnego nad Morzem Północnym i w Afryce Zachodniej (1000 godzin nalotu H175, 2015-08-29). Do dziś klienci zamówili ponad 100 egz. H175 (Heli-Expo 2015: 17 H175 dla Bristow , 2015-03-05). Pierwszy śmigłowiec w wersji dyspozycyjnej (do przewozów VIP) dostarczono w ostatnich miesiącach. Odmiany przeznaczone dla służb porządku publicznego, ratownictwa i przewozów sanitarnych mają trafić do odbiorców pod koniec 2017 (H175 dla Hong Kongu, 2015-09-08).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.