Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Autor: Grzegorz Sobczak

Embraer jest jednym z najmłodszych producentów samolotów komunikacyjnych. Jeśli zaś chodzi o produkcję samolotów klasy biznesjet, tu doświadczenie Brazylijczyków jest jeszcze mniejsze. Okazuje się jednak, że w niektórych przypadkach mniejsze doświadczenie idzie w parze z innowacyjnym podejściem do opracowywanych konstrukcji, co może zostać przekute w sukces, jak ma to miejsce w przypadku Phenoma 300.

Phenom 300 jest jednym z najbardziej udanych biznesjetów w swojej klasie / Zdjęcie: Embraer

Najlepszą recenzją dla samolotu biznesowego jest jego sprzedaż. Phenom 300 budzi spore zainteresowanie na rynku. Największy potencjał sprzedaży ma oczywiście rynek północnoamerykański. Zainteresowanie Phenomem 300 jest na tyle duże, że Embraer postanowił wybudować linię montażu samolotów w Orlando na Florydzie. Informacja o uruchomieniu linii pojawiła się we wrześniu br. Pierwszy Phenom 300 z amerykańskiej linii montażowej zjedzie w przyszłym roku. Pierwszy rok pracy ma się zamknąć zmontowaniem 12 samolotów. Zakład w Orlando montuje już Phenomy 100.
Cała produkcja Phenomów 300 ma osiągnąć poziom 100 samolotów rocznie.

Kilka tygodni temu egzemplarz Phenoma 300 był prezentowany kilku klientom z Polski. Prezentacja została zorganizowana przez spółkę Blue Jet, bazującą na warszawskim Lotnisku Chopina.


Skrzydlata Polska - 12/2012
Drukuj Góra