Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Bombardier ujawnia CRJ 550

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 07 lutego 2019

Bombardier oficjalnie wprowadził na rynek nowy 50-miejscowy samolot komunikacji regionalnej CRJ550 w układzie trzyklasowym. To wersja rozwojowa CRJ700. Według prezesa Bombardier Commercial Aircraft Freda Cromera rynek może potrzebować ponad 700 samolotów tego modelu.

Pierwszym nabywcą CJR550 są United Airlines / Ilustracje: Bombardier

Nowy CRJ550 jest jedynym w Ameryce Północnej, które może zastąpić istniejącą flotę starzejących się samolotów 50-miejscowych. Samolot zaoferuje lepszy komfort podróży dzięki obszernym schowkom na bagaż podręczny [co ma pozwolić na wyeliminowanie konieczności zabierania bagażu rejestrowanego] i większej przestrzeni dla pasażera – powiedział Fred Cromer. Producent planuje też wyposażenie CRJ550 w samoobsługowe stanowisko z napojami i przekąskami zamiast tradycyjnej kuchni.

Pierwszym użytkownikiem CRJ550 mają być United Airlines. Ich samoloty mają być przystosowane do przewozu 10 pasażerów w klasie pierwszej, 20 w klasie ekonomicznej z dodatkowym miejscem na nogi i 20 w klasie ekonomicznej. Jest to odpowiedź na działania konkurencji – kilka dni temu American Airlines odebrały swojego pierwszego Airbus A321neo w konfiguracji 196-miejscowej, a Delta Air Lines przygotowują się do rozpoczęcia eksploatacji nowych A220-100 z nowym systemem rozrywki pokładowej (Pierwszy A321neo dla American Airlines, 2019-02-03).

United Airlines pozyskają 50 CRJ550. Zostaną one przebudowane z CRJ700 eksploatowanych obecnie przez linie regionalne wykonujące loty dla United, z czego 25 pochodzić ma z floty GoJet Airlines. Pierwszy samolot ma zostać dostarczony latem, a do końca roku przewoźnik ma dysponować już 25 CRJ550. Pozostałe będą dostarczone do lata 2020. CRJ550 mają początkowo operować z Chicago O'Hare i Newark i docelowo mogą zastąpić 50-osobowe Bombardiery CRJ200. Towarzystwo zakłada, że będą eksploatowane przez 10 lat (Bombardier sprzedał prawa do Dasha 8, 2018-11-09).




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.