EADS Cassidian ogłosił zakończenie programu budowy bsl Talarion. Powodem jest brak zainteresowania państw, wspierających dotąd jego rozwój.
Francuski parlament szacował koszt rozwoju i zakupu Talarionów na 2,9 mld USD. Wstępny plan zakładał zakup 12-15 systemów z 3 bsl każdy. Ostatecznie jednak żadne z pierwotnie zainteresowanych państw-udziałowców EADS (Francja, Niemcy, Hiszpania) nie zdecydowało się na zamówienie bezzałogowców. W tej sytuacji EADS Cassidian, który zapowiedział, że będzie oczekiwał na konkretne deklaracje do końca 2011, zdecydował się na przerwanie programu.
Według AW&ST możliwie jest kontynuowanie prac nad bezzałogowcem podobnym do Talariona. EADS Cassidian prowadzi na ten temat z TAI i AleniaAermacchi. Na razie jednak 200 specjalistów zatrudnionych przy projektowaniu Talariona zostało skierowanych do realizowania innych tematów.
EADS Cassidian chciał zainteresować udziałem w budowie Talariona Brytyjczyków pracujących nad bsl Mantis. Ci jednak woleli nawiązać współpracę z francuskim Dassault Aviation (Wspólny bsl BAE Systems i Dassaulta, 2011-03-15). Niemcy z kolei skupili się na kupionym w USA Eurohawku (Niemiecka prezentacja Eurohawka, 2011-10-13).