Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

Ryanair walczy o klientów

Lotnictwo cywilne, 05 marca 2015

Ryanair anonsował wprowadzenie zmian, które będą wdrażane w 2015 w ramach realizacji kolejnego etapu programu Always Getting Better.

Ryanair dokupi trzy dodatkowe Boeingi 737-800, podnosząc swoje łączne zamówienie na samoloty w tej wersji do 183 / Zdjęcie: Marcin Sigmund

Wczoraj irlandzki przewoźnik ogłosił, że zakupi 3 dodatkowe Boeingi 737-800 za 280 mln USD (ponad 1 mld zł), zwiększając swoje łączne zamówienie na samoloty w wersji do 183. Zamówione mają zostać dostarczone na początku 2016. Wcześniej irlandzki przewoźnik złożył już zamówienie na 100 Boeingów 737 MAX 8 z opcją zakupu 100 kolejnych tego typu (Narodziny Boeinga 737 Max 200, 2014-09-09).

Dzień wcześniej linia zapowiedziała wprowadzenie zmian w ramach realizacji kolejnego etapu programu Always Getting Better. Będą to m. in. nowy wystrój kabiny pasażerskiej (Boeing Sky Interior), zapewniający większą przestrzeń na nogi, nowe mundury załogi pokładowej oraz ulepszone menu z większym wyborem zdrowych posiłków i usługą wcześniejszego zamawiania gorącego śniadania na wybranych trasach.

Zmiany mają polegać również na wprowadzeniu nowego ubezpieczenia podróżnego oraz opcji hold the fare (opłaty w wysokości 5 euro za zatrzymanie ceny biletu przez 24 godziny). Od maja ma ulec zmniejszeniu z 70 do 45 euro (188 zł) opłata za odprawę na lotnisku oraz opłata za zmianę lotu w sytuacji stawienia się na lotnisku później niż 40 minut przed odlotem i do 1 godziny po odlocie samolotu – ze 110 do 99 euro (413 zł). Ma zostać też wprowadzona nowa opcja anulowania rezerwacji w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji w cenie 15 euro (63 zł) za lot.

Linia zapowiedziała też nowości w serwisie internetowym, w tym wprowadzenie porównywarki cen biletów lotniczych w czasie rzeczywistym, opisów destynacji z opiniami klientów (Ryanair uruchomi rejsy z Lublina do Dublina, 2015-02-17) oraz spersonalizowanej strony i zindywidualizowanych wiadomości reklamowych z ofertą dostosowaną dla danego klienta. Kolejne zmiany mają objąć wprowadzenie szybszych aplikacji mobilnych w różnych językach i ulepszenie systemu rejestracji klienta.

Na podstawie informacji Marcina Sigmunda


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2022 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.