Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Montaż pierwszego Globala 7000

Lotnictwo cywilne, 18 września 2015

W zakładach w Toronto trwa montaż pierwszego odrzutowca klasy biznes Global 7000.

Rysunek: Bombardier

Pomimo wcześniejszych zapowiedzi o opóźnieniu wprowadzania na rynek najnowszego odrzutowca klasy biznes - Global 7000 (na rysunku, Opóźnienie Globala 7000, 2015-08-03) - Bombardier kontynuuje prace przy jego prototypie. Obecnie samolot ten, oznaczony jako FTV1, znajduje się on w zakładach w Toronto. Pracownicy kanadyjskiej wytwórni połączyli już ze sobą kadłub i skrzydła, a także zabudowali usterzenia i podwozie. Pierwszy Global 7000 został też wyposażony w zespół napędowy - silniki General Electric Passport.

Analogiczne prace prowadzone są też przy drugim prototypie (FTV2), jednak nie zabudowano w nim jeszcze podwozia, ani silników. Dwa następne prototypy Globala 7000 znajdują się w różnych stadiach montażu. Oprócz tego w zakładach w Toronto uruchomiono również stanowiska do badań awioniki, instalacji pokładowych i prób statycznych płatowca.

Bombardier wciąż nie ujawnił, kiedy pierwszy Global 7000 wzbije się w powietrze. Zakończenie procesu certyfikacyjnego zaplanowano w 2018, a pierwsze samoloty seryjne mają wejść do eksploatacji w drugiej połowie tego roku. Global 8000 będzie gotowy do służby rok później.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.